اعتبارهای ورزشی استان اردبیل 2 برابر می‌شود


اعتبارهای ورزشی استان اردبیل 2 برابر می‌شود

اردبیل- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سال 1400 اعتبارهای ورزشی این استان 2 برابر می‌شود و تلاش صورت می‌گیرد تا بدهی‌های به صفر برسد.

به گزارش ایرنا، سجاد انوشیروانی روز چهارشنبه در نشستی با روسای شهرستانی و مسئولان هیات‌های ورزشی استان اردبیل اظهار کرد: قسمت عمده‌ای از بدهی‌های انشعاباتی و هیات‌های ورزشی تا پایان سه ماهه نخست سال آینده پرداخت و برای فائق آمدن بر مشکلات به صورت جهادی تلاش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در بحث عمران با حضور وزیر ورزش و جوانان طرح‌های مهمی به بهره‌برداری رسید، افزود: برنامه سال آینده تکمیل طرح‌های نیمه تمام است که در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای نیز به امضا رسیده است تا سرانه ورزشی استان اردبیل افزایش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: عمده مشکلات حوزه ورزش و جوانان در شهرستان‌ها می‌تواند به راحتی با پیگیری‌ها برطرف گردد که لازم است مسئولان ورزشی شبانه‌روزی برای آنها در تلاش باشند.

وی اضافه کرد: دریافت شناسه ملی و حسابی یکی از مهمترین اولویت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان است که باید از سوی هیات‌های شهرستانی صورت پذیرد تا مراوده‌های مالی هیات‌ها با اداره‌کل به صورت مناسب انجام پذیرد؛ چرا که متاسفانه آمار شهرستان‌ها در این زمینه آمار خوبی نیست.

انوشیروانی با تاکید بر ضرورت وجود خانه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف گفت: باید در کنار این مساله اداره‌کل ورزش و جوانان با امضای تفاهم‌نامه‌های گوناگون از زیرساخت‌های تخصصی موسسه‌های آموزش عالی و اداره‌های مختلف نیز بهره گیرد تا تمرین‌های ورزشکاران به صورت مرتب و با برنامه‌ریزی پیش رود.

وی در ادامه از روسای هیات‌های ورزشی شهرستان‌ها خواست تا در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان سرمایه ملی کوشا باشند.

بیش از ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته در حال حاضر در قالب تیم‌های ورزشی مانند والیبال، فوتبال و نیز رشته‌های انفرادی در استان اردبیل فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت