دفاتر پلیس 10+ کرمانشاه در تعطیلات نوروز خدمات ارایه می‌دهند


دفاتر پلیس 10+ کرمانشاه در تعطیلات نوروز خدمات ارایه می‌دهند

کرمانشاه - ایرنا - معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات انتظامی استان کرمانشاه از دایر بودن دفاتر پلیس 10+ در ایام نوروز جهت خدمت‌رسانی به شهروندان براساس شیفت‌بندی خبر داد.

سرهنگ «کامبیز رستمی» روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طبق شیفت‌بندی‌های انجام شده در ۶ روز ابتدایی تعطیلات نوروزی که از شنبه ۳۰ اسفند آغاز و تا پنجشنبه پنجم فروردین ادامه پیدا می‌کند دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ سطح استان خدمات لازم را به شهروندان ارائه می‌کنند.

وی افزود: بر این اساس از روز شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تا دوشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰، سه دفتر پلیس به اضافه ۱۰ در شهر کرمانشاه مستقر در میدان آزادی، میدان فردوسی و بلوار طاق بستان در خدمت شهروندان خواهند بود.

سرهنگ رستمی ادامه داد: در تاریخ ذکر شده مرکز پلیس ۱۰+ سرپل ذهاب واقع در سه راه قصرشیرین، اسلام آبادغرب واقع در خیابان شهید چمران، جوانرود واقع در میدان فلسطین، پاوه واقع در خیابان امام محمدغزالی، کنگاور واقع در میدان بسیج، صحنه واقع در میدان مطهری و ثلاث باباجانی واقع در میدان معلم نیز خدمات لازم را به شهروندان ارائه می کنند.

معاون فاوا انتظامی استان تصریح کرد: در روزهای سه شنبه سوم فروردین تا پنجشنبه پنجم فروردین نیز سه دفتر پلیس ۱۰+ در شهر کرمانشاه به آدرس میدان آزادی جنب زیارتگاه سیده فاطمه، شهرک مسکن ایستگاه عدالت و میدان جمهوری چهار راه وکیل آقا دائر خواهد بود.

وی گفت: در قصرشیرین نیز دفتر پلیس ۱۰+ واقع در میدان مهدیه خیابان معلم، اسلام آبادغرب میدان امام خمینی (ره)، جوانرود بلوار انقلاب، پاوه خیابان امام محمدغزالی، کنگاور بلوار انقلاب، هرسین میدان آزادی، گیلانغرب میدان شهدا و سنقر و کلیایی میدان سپاه نیز آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

سرهنگ رستمی در پایان گفت: مراکز پلیس به اضافه ۱۰ در ایام تعطیلات نوروزی از ساعت هشت تا ۱۳ پذیرای مراجعان خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر