اصناف اردبیل به تولید داخلی توجه کنند


اصناف اردبیل به تولید داخلی توجه کنند

اردبیل- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اصناف نقش بسزایی در اقتصاد استان ایفا می‌کنند که در این راستا بها دادن به تولید داخلی در عرصه صنفی باید مورد توجه همه قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، رامین صادقی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی اردبیل افزود: رشد و ارتقای تولید داخلی را باید جدی گرفت و با حمایت از اصناف و کارگاه‌های تولیدی صنفی، تولید داخلی را باید گسترش داد و زمینه را برای رشد و توسعه آنها فراهم کرد.

وی از اصناف به عنوان قلب تپنده اقتصاد نام برد و بیان کرد: اصناف واسطه بین تولید، توزیع و مصرف هستند و به عنوان آخرین حلقه این چرخه، نقش مهمی در بهبود شرایط اقتصادی ایفا می‌کنند که این جایگاه باید بیش از پیش تقویت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ضمن قدردانی از تلاش اتاق اصناف، کسبه و بازاریان اضافه کرد: اصناف همواره ایجاد کننده اشتغال در کشور و توانمندی بالای آنها در اقتصاد تاثیرگذار بوده است و آن را به سمت و سویی با بهره‌وری بالا سوق خواهد داد.

وی با اشاره به پایداری اشتغال ایجادی از سوی واحدهای صنفی، یادآور شد: اگرچه بازاریان و اتحادیه‌های مختلف در یک سال گذشته با مسائل مالیاتی، چک‌های برگشتی و دیگر مشکلات روبه‌رو بودند اما با صبوری توانستند بر آنها فائق آیند.

پیش از شیوع ویروس کرونا بیش از ۴۲ هزار واحد صنفی مجاز دارای پروانه در بخش کسب و کار استان اردبیل فعالیت داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...