50 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی در روانسر و شاهو نام‌نویسی کردند


50 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی در روانسر و شاهو نام‌نویسی کردند

کرمانشاه - ایرنا- فرماندار روانسر گفت: 50 داوطلب برای رقابت و عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای روانسر و شاهو نام‌نویسی کردند.

«سعدی مصطفی‌زاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۳۷ نفر از این تعداد برای عضویت در شورای اسلامی شهر روانسر و ۱۳ نفر برای شهر شاهو ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: در شهر روانسر ۳۴ نفر مرد و سه نفر زن نام‌نویسی کرده‌اند و یک نفر از آنان دارای مدرک فوق دیپلم، ۲۳ نفر لیسانس و ۱۳ نفر نیز فوق لیسانس و بالاتر است.

فرماندار روانسر اظهار داشت: از میان داوطلبان شورای‌های اسلامی شهر روانسر سه نفر در رده سنی ۲۵ تا ۳۰ سال، ۲۱ نفر در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال، ۱۰ نفر در رده سنی ۱۰ تا ۵۰ سال و سه نفر نیز ۵۱ سال به بالا هستند.

مصطفی‌زاده با بیان اینکه تمام ۱۳ نفر ثبت نامی شهر شاهو مرد هستند اظهار داشت: از نظر تحصیلات نیز یک نفر از آنان دیپلم، چهار نفر فوق دیپلم و هشت نفر نیز لیسانس هستند.

وی گفت: داوطلبان شورای اسلامی شهر شاهو یک نفر در رده سنی ۲۵ تا ۳۰ سال، چهار نفر در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال ، سه نفر در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال و پنج نفر نیز بالاتر از ۵۱ سال قرار دارند.

فرماندار روانسر اظهار داشت: از ۵۰ داوطلب نام‌نویسی کرده در شهرهای روانسر و شاهو ۱۴ نفر سابقه عضویت در ادوار مختلف شورا را دارند.

مصطفی‌زاده تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند ۹۹ در روانسر آغاز و تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۶ اسفند ادامه داشت.

وی یادآور شد: باتوجه به اینکه هر ۲ شهر روانسر و شاهو زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت دارند اعضای شورای اسلامی هر کدام ازاین شهرها پنج نفر است.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان برگزار می شود.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)