تلاش عربستان برای تغییر ساعت دیدارهای لیگ قهرمانان


عربستان نسبت به زمان برگزاری دیدارهای نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد.

تلاش عربستان برای تغییر ساعت دیدارهای لیگ قهرمانان
عربستان نسبت به زمان برگزاری دیدارهای نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد.

رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به صورت رسمی از تاریخ 18 فروردین با برگزاری دیدارهای پلی آف و بازی های مرحله گروهی نیز از 25 فروردین 1400 آغاز می شود که در این میان سه تیم الهلال، الاهلی و النصر از کشور عربستان میزبانی گروه های خود را به عهده گرفته اند و حالا اتحادیه فوتبال این کشور به دلیل ساعت برگزاری این بازی ها، دچار چالش شده است.


ابراهیم قاسم دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که آنها امروز نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهند کرد تا ساعات برگزاری دیدارهای نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل آغاز ماه مبارک رمضان تغییر کند.


قاسم که در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود، اعلام کرد که آنها در این نامه ارسالی از AFC درخواست می کنند تا بجای اینکه دیدارهای نمایندگان این کشور در عصر برگزار شود، به شب و پس از اذان مغرب موکول شود تا بازیکنان مشکلی در این زمینه نداشته باشند.


وی همچنین تاکید کرد که تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا الزامی برای دریافت واکسن کرونا نخواهند داشت. دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان یادآور شد بعضی از مواد آیین نامه کرونا در لیگ قهرمانان آسیا اصلاح شده است ولی بند محرومیت از این رقابت‌ها برای تیمی با کمتر از ۱۳ بازیکن همچنان پابرجاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی