اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A70 منتشر شد


اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A70 منتشر شد

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 3.1 بر پایه‌ی اندروید 11 را برای گلکسی A70 منتشر کرده است. این به‌روزرسانی 1٫9 گیگابایت حجم دارد و شامل جدیدترین پچ امنیتی اندروید است.

سامسونگ همواره نشان داده است که قصد دارد سیستم‌عامل اندروید 11 را تا حد امکان روی تعداد زیادی از گوشی‌های سری گلکسی در دسترس قرار بدهد و به ‌نظر می‌رسد همچنان به این هدف پایبند است. در همین راستا، GSMArena از انتشار به‌روزرسانی اندروید 11 برای گلکسی A70 سال ۲۰۱۹ خبر می‌دهد. این گوشی در ماه فوریه‌ی ۲۰۲۰ (بهمن و اسفند ۱۳۹۸) به‌روزرسانی اندروید 10 را دریافت کرد و اکنون میزبان One UI 3.1 شده است.

پیش‌تر اعلام شده بود One UI 3.1 در ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰) برای گلکسی A70 منتشر می‌شود؛ اما در نهایت سامسونگ این کار را زودتر عملی کرد. به‌ نظر می‌رسد به‌روزرسانی اندروید 11 گلکسی A70 ‌اکنون در حال انتشار برای کاربران اوکراینی است و به‌زودی برای کاربران کشورهای دیگر هم منتشر می‌شود.

این به‌روزرسانی OTA نسخه‌ی فرم‌ور گوشی را به A705FNXXU5DUC6 ارتقا می‌دهد و شامل پچ امنیتی مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰) است. بدین ترتیب با نصب این به‌روزرسانی گلکسی A70، در این گوشی میان‌رده به آخرین نسخه از اندروید، آخرین نسخه از One UI و آخرین نسخه از پچ امنیتی منتشرشده برای اندروید دسترسی پیدا می‌کنید. حجم One UI 3.1 برای گلکسی A70 به ۱٫۹ گیگابایت می‌رسد.

مقاله‌ی مرتبط:

بررسی گلکسی A70 سامسونگ

مثل همیشه، انتشار به‌روزرسانی به‌صورت مرحله‌ای اتفاق می‌افتد و به ‌همین دلیل چندین روز طول می‌کشد تا گوشی شما آن را دریافت کند. با مراجعه به مسیر Settings > Software update > Download and install می‌توانید دریافت به‌روزرسانی را بررسی کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان