ماجرای ازدواج دختر و پسر 7 و 8 ساله در کازرون + تصاویر


ماجرای ازدواج دختر و پسر 7 و 8 ساله در کازرون + تصاویر

از چند روز گذشته عکسی در شبکه‌های اجتماعی درحال دست‌به‌دست شدن است که خبر از کوچک‌ترین زوج های پذیرش ازدواج در آزمایشگاهی در کازرون می‌دهد!

به گزارش شهرآرانیوز، عکسی در شبکه‌های اجتماعی درحال دست‌به‌دست شدن است که خبر از کوچک‌ترین زوج‌های پذیرش ازدواج در آزمایشگاهی در کازرون می‌دهد! خبری که با واکنش‌های زیادی همراه شد.
کاربری نوشت: «به نظر میاد این موضوع ساختگی باشه، چون پسر ۸ ساله و دختر ۷ ساله حتی به سن بلوغ هم نرسیدن که بخوان بهشون اجازه ازدواج بدن.» کاربر دیگری که این موضوع را جدی دانسته بود، نوشت: «واقعا علت این همه عجله چی می‌تونه باشه؟ کاش، به فرزندانمون اجازه بدیم کودکی کنند.» کاربری هم نوشت: «به نظر منم این تصویر ساختگیه، ولی باید به اون خانواده‌هایی هم که بچه هاشون رو در سنی که هیچ آگاهی راجع به ازدواج ندارن و مجبورشون می‌کنن ازدواج کنن آگاهی داد که این جور ازدواج‌ها چه خطراتی در پی داره.»

خبر جنجالی ازدواج دو کودک در کازرون

ماجرای ازدواج دختر و پسر 7 و 8 ساله در کازرون + تصاویر



این موضوع را اطلاعیه روابط عمومی دادگستری کازرون تایید کرد. در این اطلاعیه عنوان شده که پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با ازدواج دو کودک افغانستانی و کودک همسری در شهرستان کازرون، این موضوع با قید فوریت در دستور کار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرار گرفت و در همین راستا با تحقیقات بعمل آمده از خانواده کودکان و عوامل مربوطه در شبکه بهداشت این شهرستان مشخص شد که خانواده‌های این کودکان با توجه به رسوم خود اقدام به گرفتن آزمایش اولیه نموده تا در آینده مشکلی جهت ازدواج احتمالی در سن قانونی کودکان وجود نداشته باشد.
در همین راستا دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کازرون عنوان داشت: با افرادی که در فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار و مطالب کذب می‌نمایند برابر قانون و با جدیت برخورد خواهد شد.
منبع: خراسان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!