بلیت بازدید زمان‌بندی‌شده موزه‌ها را اینترنتی بخرید


بلیت بازدید زمان‌بندی‌شده موزه‌ها را اینترنتی بخرید

تهران- ایرنا- مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی وزارت میراث فرهنگی گفت: مردم برای جلوگیری از ازدحام و رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی، بلیت زمان‌بندی‌شده موزه‌ها و کاخ‌ موزه‌ها را اینترنتی بخرند.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از میراث آریا، محمدرضا کارگر گفت: همه موزه‌ها و کاخ موزه‌ها تحت نظارت وزارت میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی در سراسر کشور برای ارائه خدمات بهتر به مردم، مجهز به سیستم فروش بلیت الکترونیکی شدند.

مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی وزارت میراث فرهنگی افزود:با توجه به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و موافقت این ستاد با سفر به شهرهای زرد و آبی و تاکید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت با همکاری شرکت مجری طرف قرارداد بلیت الکترونیکی ابنیه تاریخی‌فرهنگی، اقدام به سانس‌بندی کردن اماکن این وزارتخانه کرده است.

برای جلوگیری از ازدحام در ایام نوروز، موزه‌ها و کاخ موزه‌ها بر اساس ظرفیت خود پذیرش می‌کنند و بازدیدهای گروهی انجام می‌شود. لذا از بازدیدکنندگان تقاضا می‌شود ضمن رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی نسبت به این موضوع، اطلاعات دقیق را از تارنمای اماکن دریافت و بلیت خود را به شکل غیرحضوری از اپلیکیشن تجارت الکترونیک پارسیان تهیه کنند.

مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی گفت: برای جلوگیری از ازدحام، بازدید از موزه‌ها، اماکن گردشگری و کاخ موزه‌هایی که بازدیدکنندگان زیادی دارند مانند سعدآباد، نیاوران، حافظیه، عالی قاپو و... سانس‌بندی می‌شود. بر این اساس در صورتی که ظرفیت موزه‌ها خالی باشد، اقدام به پذیرش و فروش بلیت الکترونیکی می‌کنند.

مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و سانس‌بندی موزه‌ها به مردم پیشنهاد می‌دهیم از خرید بلیت الکترونیکی حضوری خودداری کنند و در هنگام مراجعه حتما با ماسک باشند.

موزه‌ها و کاخ موزه‌ها در ایام نوروز در شهرهای زرد و آبی باز است و علاقه‌مندان برای بازدید از این اماکن فرهنگی و تاریخی می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ بعدازظهر مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه