عکس / تولد پر از کرونای خانم بازیگر ! / مریم معصومی ریسک کرد!


عکس / تولد پر از کرونای خانم بازیگر ! / مریم معصومی ریسک کرد!

رکنا: مریم معصومی بازیگر سینما،تئاتر وتلویزیون عکس جشن تولدش را در روزهای کرونایی منتشر کرد.

مریم معصومی درکنار دوستانش تولدش را جشن گرفت

به گزارش گروه چهره ها رکنا: مریم معصومی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران با همکارانش جشن تولدش را گرفت و با انتشار عکسی از این جشن که هیچ گونه پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده بودند منتشر کرد.

مریم معصومی اینطور نوشت:

از اعماق وجودم با تمامِ قلبم از همتون تشکر میکنم بابت اینهمه انرژی های خوبتون، تماس ها، پیام ها، دایرکت ها،پست ها و‌استوری ها وگل ها ی خوشگل و هدایایِ زیباتون،

خوشحالم که یک سال دیگه کنار شما بزرگتر شدم و کنارتون زندگی کردم، ممنونم از همه فن پیج هام،فالوورهای مهربونم ،دوستان و همکاران و خانواده عزیزم که این چند روز رو برام به یاد موندنی کردن.

مریم معصومی کیست؟

مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از خود با سگ بامزه اش در آسانسور در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.مریم معصومی در اسفندماه سال 1365 متولد شد، او فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و همچنین عکاسی است.

یک برادراین بازیگر فارغ التحصیل برق، یک برادرش دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.او دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده است و با تله فیلم کادوی دربدر اولین تجربه بازیگریش را بدست آورد. مریم معصومی که در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل