چهارمین جشنواره رسانه‌های خوزستان برگزیدگان خود را شناخت


چهارمین جشنواره رسانه‌های خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

اهواز – ایرنا – آیین پایانی چهارمین جشنواره رسانه‌های خوزستان روز چهارشنبه به صورت آنلاین در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد و برگزیدگان‌این‌جشنواره در بخش های مختلف اعلام‌شدند.

به گزارش ایرنا مدیر کل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی خوزستان در این آیین اعلام‌کرد: فراخوان این دوره از جشنواره از ابتدای دی ماه جاری اعلام شد.

محمد جوروند بیان کرد: از زمان اعلام فراخوان تا زمان پایان مهلت ارسال آثار در مجموع ۳۲۲ اثر شامل ۶۳ مقاله، ۶۲ گزارش، ۱۰ خبر، ۴۸ تیتر، ۱۸ مصاحبه، ۱۶ عکس، ۲۱ صفحه‌آرایی و گرافیک، ۳۳ سرمقاله و یادداشت، ۵۱ اثر موضوعی شامل مدافعان سلامت و قاسم سلیمانی به دبیرخانه جشنواره راه یافت.

وی چهارمین جشنواره رسانه را فرصتی مناسب برای کمک به ایجاد نشاط و پویایی رسانه عنوان کرد.

برگزیدگان چهارمین جشنواره رسانه خوزستان

در بخش سرمقاله و یادداشت ندا سعادتی نصب از پایگاه خبری صبح ملت، محمود تیرا از روزنامه خوزی‌ها رتبه اول و دوم را به خود اختصاص دادند و ثریا زندیار از روزنامه روزان و مرتضی آژند از پایگاه خبری کاوش موفق به کسب رتبه سوم به صورت مشترک در این بخش شدند.

در بخش عکس علی محمدی از خبرگزاری ایسنا، مرضیه بهبهانی از میزان و خلیل موسوی از خبرگزاری شبستان به ترتیب رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش گرافیک و صفحه آرایی مهسان احمدی از روزنامه خوزی‌ها، محسن مرادی از روزنامه وحدت و مرتضی پورسامانی از نشریه آوای زاگرس رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش گزارش فاطمه بندری از خبرگزاری مهر رتبه اول، محمدعلی بهوندی از پایگاه خبری قدس آنلاین رتبه دوم و قاسم آل‌کثیر از خبرگزاری مهر و زهرا عباسی از روزنامه همشهری رتبه سوم را به صورت مشترک کسب کردند.

هیات داوران در بخش خبر از میان آثار ارسالی هیچ اثری را حائز کسب رتبه برتر از اول تا سوم ندانستند.

در بخش تیتر رتبه اول به صورت مشترک به صدیقه‌ سلامی‌فر و اعظم مرادی از روزنامه وحدت تعلق گرفت و رتبه دوم و سوم به ترتیب به هوشنگ نوبخت از پایگاه خبر شوشان و محمد تیرا از روزنامه خوزی‌ها داده شد.

همچنین محمد مالی از روزنامه خوزی‌ها رتبه نخست، قاسم آل کثیر از خبرگزاری مهر رتبه دوم و زهرا رضاپور از پایگاه خبرکاوش رتبه سوم را در بخش مصاحبه به خود اختصاص دادند.

در بخش قاسم سلیمانی حنان سالمی از خبرگزاری فارس، حدیث کریمی از پایگاه خبری هنر قلم و سید خلیل موسوی از خبرگزاری شبستان رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش موضوعی مدافعان سلامت مرتضی آژند از پایگاه خبری کاوش، شهرزاد امیری از پایگاه خبری نبض شهر و فاطمه بندری از خبرگزاری مهر موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید