دوازدهمین مرحله طرح مواسات در پردیس برگزار شد


دوازدهمین مرحله طرح مواسات در پردیس برگزار شد

تهران – ایرنا- امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دوازدهمین مرحله تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان توسط قرارگاه مواسات در مصلی نماز جمعه شهرستان پردیس برگزار شد.

حجت الاسلام «سید حسین حسینی» روز چهارشنبه در حاشیه توزیع بسته های معیشتی به خبرنگاران گفت: بسته‌های معیشتی و بهداشتی شامل؛ برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، حبوبات، قند، مواد ضد عفونی کننده، شکر، ماکارانی، مواد ضد عفونی کننده و ماسک هر بسته به ارزش ریالی ۵ میلیون ریال در روزهای پایانی سال تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان توزیع شد.

وی افزود: قرارگاه مواسات شهرستان پردیس پیرو منویات مقام رهبری تشکیل و تاکنون ۱۲ مرحله بسته های معیشتی را بین نیازمندان و آسیب دیدگان شهرستان توزیع کردند.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به تداوم دستگیری از نیازمندان توسط قرارگاه مواسات، اظهار داشت: تا زمانی که بیماری کرونا هست، کمک‌های همدلانه مواسات به آنها ادامه دارد و زمانی که بیماری کرونا از بین برود، قرارگاه مواسات به وظیفه خود برای دستگیری از نیازمندان ادامه می دهد.

حسینی گفت: یکی از برکات این طرح شناسایی نیازمندان و آسیب دیدگان شهرستان است که توسط هیات امنای مساجد، کمیته امداد و بهزیستی به ما معرفی شدند و به آنها کمک رسانی شده است.

وی ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان در همراهی با طرح قرار گاه مواسات، اظهار داشت: کمک‌های جمع‌آوری شده قبل از سال جدید بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا، بنابر منویات مقام معظم رهبری، مواسات رکن مهم جامعه پردازی اسلامی است و بایستی صحنه ها و جلوه هایی از جامعه مهدوی خودمان به وجود بیاوریم، جامعه مهدوی جامعه قسط، عدل و عزت است و جامعه مواسات و برادری است و این را بایستی ما در زندگی خودمان تحقق ببخشیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید