فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم به مناسبت روز پاسدار تجلیل شد


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم به مناسبت روز پاسدار تجلیل شد

در سالروز میلاد خجسته امام حسین(ع) و به مناسبت بزرگداشت روز پاسدار در آیینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم، مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه ازاد قشم، جمعی از معاونان، مشاوران و مدیران این سازمان و برخی از مدیران شهرستان قشم از فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران قشم تقدیر شد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم دراین آیین با خالصانه و بی دریغ خواندن مجاهدت های پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداری آنها از نظام جمهوری اسلامی ایران را منحصر به بعد نظامی ندانست و گفت: پاسداران عزیز در هر زمان و در هر بعدی که شرایط اقتضاء کند در خط مقدم مبارزه و مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی بوده و هستند.
وی با اشاره به حضور پاسداران در صف مقدم جنگ های اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای در جامعه افزود: این حضور باعث دلگرمی جامعه اسلامی ما و همچنین جهان اسلام شده است.
امام جمعه شهرستان قشم در ادامه سخنان خود به تفصیل به تشریح جبهه مقاومت اسلامی در جهان اسلام پرداخت و با برشمردن تحولات در برخی کشورهای اسلامی منطقه، برنقش انقلاب اسلامی در بیداری ملت های این کشورها تاکید کرد.
براساس این گزارش مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این آیین با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، آرامش امروز جامعه را نتیجه جان فشانی های پاسداران خواند و گفت: البته امسال مدافعان سلامت نیز به جمع جان فشان ها و فداکاران جامعه اضافه شدند.
وی شرایط امروز جامعه را بسیار ویژه دانست و افزود: تا سه ماه آینده یکی از مهم ترین و سرنوشت ساز ترین انتخابات در دوران نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و به همین جهت دشمنان تلاش دارند تا در این واقعه بزرگ تاثیرمورد نظر خود را بگذارند که می طلبد همه ما در مقابل آنها هوشیار باشیم.
شیخ زاده در این رابطه به اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و گفت: با رهنمودها و دستورات حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم، توجه و برنامه ریزی برای جنگ نرم درمیدان مبارزه پیش رو، یک ضرورت است.
درآغاز این آیین، سرهنگ دوم پاسدار بهمن سالاری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم با تشریح جان فشانی ها و تلاش های پاسداران اوایل انقلاب برای حراست از نظام اسلامی، شرایط امروز کشور را نتیجه کار آنها خواند و از حمایت های همیشگی امام جمعه شهرستان و سازمان منطقه آزاد قشم از ناحیه مقاومت سپاه قشم قدردانی کرد.
گفتنی است در پایان این آیین حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم و مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اهدا لوح تقدیر از خدمات و تلاش های سرهنگ محمد سالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و پرسنل این ناحیه قدردانی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم به مناسبت روز پاسدار تجلیل شد

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم به مناسبت روز پاسدار تجلیل شد

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم به مناسبت روز پاسدار تجلیل شد

48

کد خبر 1496642

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید