هنجارشکنان به آمبولانس‌های در حال امدادرسانی قزوین آسیب زدند


هنجارشکنان به آمبولانس‌های در حال امدادرسانی قزوین آسیب زدند

قزوین - ایرنا - رییس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت:هنجارشکنان به آمبولانس‌های در حال امدادرسانی قزوین آسیب زده و بیش از 400 میلیون ریال خسارت به بار آوردند.

به گزارش ایرنا، سهیل سلطانی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی حوادث چهارشنبه‌ پایان سال در شبانه‌روز گذشته، متاسفانه ۸۷ تن از هم‌استانی‌ها بر اثر استفاده یا انفجار مواد محترقه مصدوم شدند که پس از درمان سرپایی، در صورت نیاز به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها انتقال یافتند.

🚑وی افزود: در کنار این مصدومیت‌ها، متاسفانه تعدادی از افراد خاطی و هنجارشکن، به ‌رغم تلاش‌های شبانه‌روزی کارشناسان مرکز اورژانس ۱۱۵، با نارنجک دستی ۲ دستگاه از آمبولانس‌های مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین را مورد اصابت قرار داده و بیش از ۴۰۰ میلیون ریال خسارت به این مرکز وارد کردند.

سلطانی گفت:🚑آمبولانس‌های مذکور مربوط به پایگاه‌های کهک و الوند و در حال ماموریت و درمان بیمار قلبی و مصدوم حوادث چهارشنبه‌ پایان سال بودند.

وی اضافه کرد:🚑در چهارشنبه‌ پایانی سال، نیروهای اورژانس ۱۱۵ استان قزوین در کنار دستگاه‌های امدادی دیگر در حال آماده‌باش کامل بودند و به مصدومان زیادی خدمت ارائه‌ کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در