ادعای فدراسیون جهانی جودو مبنی بر اثبات تخلف ایران از سوی CAS


ادعای فدراسیون جهانی جودو مبنی بر اثبات تخلف ایران از سوی CAS

فدراسیون جهانی جودو مدعی شد که برای دادگاه این موضوع اثبات شده که ملایی بر اساس دستور در رقابت های جهانی 2019 به عمد شکست خورده تا به حریف اسراییلی برخورد نکند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فدراسیون جهانی جودو با انتشار بخش هایی از رای دادگاه حکمیت ورزش (CAS) درباره پرونده شکایت فدراسیون جودو پس از تعلیق از سوی فدراسیون جهانی، مدعی شده و نوشت: برای دادگاه CAS این موضوع محرز شده که سعید ملایی در رقابت های جهانی ژاپن طبق دستور به عمد شکست خورده تا با حریف اسراییلی در مراحل بالاتر مبارزه نکند و بر همین اساس اصول بی طرفی سیاسی و عدم تبعیض در منشور المپیک نقض شده است.

سایت فدراسیون جهانی جودو در ادامه آورده است: همچنین در بند ۱۱۱ ادعای فرجام خواه مبنی بر نحوه رفتار مقامات فدراسیون جهانی جودو با مدارک ارائه شده تایید نمی شود. از نظر هیات رفتار مقامات IJF نشان دهنده احترام به اصل بی طرفی سیاسی است نه رفتار ناعادلانه.

فدراسیون جهانی جودو در پایان تاکید کرده است که «دادگاه CAS با رد اقدام فدراسیون جهانی در تعلیق نامحدود جودوی ایران، این مجازات را منطبق بر مجازات تعریف شده در اساسنامه فدراسیون جهانی ندانسته و خواستار بررسی مجدد کمیته انضباطی IJF مطابق با مجازات های قانونی شده است.»

فایل PDF رای دادگاه CAS نیز در سایت فدراسیون جهانی جودو بارگذاری شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر