ربیعی: مقابل آلومینیوم 18 نفر هستیم!


ربیعی: مقابل آلومینیوم 18 نفر هستیم!

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید تیمش به دلیل مصدومیت و محرومیت، باید کلا با 18 بازیکن مقابل آلومینیوم اراک به میدان برود.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک، اظهار کرد: تعدادی از بازیکنان فعلی آلومینیوم اراک در دوره مربی گری بنده نیز در این تیم مشغول به فعالیت بودند و در حال حاضر توانسته اند به ثبات خوبی در لیگ برتر برسند.

وی ادامه داد: آلومینیوم تیم خوبی است و امیدوارم علی منصوریان نیز همانند رسول خطیبی در این تیم موفق باشد و بر اساس بررسی های صورت گرفته در ۱۷ بازی گذشته می دانیم که چه بازی سخت و مهمی پیش رو داریم و ما نیز مجموعه هماهنگی هستیم و به مرور زمان در مسیر پیشرفت و برنامه ریزی قدم می گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به اینکه نداشتن چند بازیکن در بازی فردا مقابل آلومینیوم اراک مهم ترین دغدغه باشگاه است، گفت: این مساله در روند تیم ما تاثیرگذار است و در بازی پیش روی خود کلا ۱۸ نفر هستیم که برای ما قطعا مشکل آفرین است.

ربیعی افزود: حامد نورمحمدی چند هفته مصدوم است، عقیل کعبی در بازی مقابل سپاهان محروم شد، قائم اسلامی خواه به دلیل ابتلا به بیماری کرونا ما را همراهی نمی کند.

وی در مورد تمدید قراردادش، اظهار کرد: نزدیک به ۵۰ روز است که باشگاه در خواست تمدید قرارداد ارائه کرد و پس از بررسی ها و هدفگذاری صورت گرفته برنامه بلندمدتی مدنظر قرار گرفت و امیدواریم در مسیر خود به خوبی گام برداریم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با تاکید بر اینکه مربی‌ای نیست که خیلی باشگاه عوض کند، بیان کرد: از حسن اعتماد باشگاه و هواداران تشکر می کنم، هدف اولیه ما تثبیت تیم در لیگ برتر است و تلاش می کنیم به صورت پلکانی به اهداف خود دست یابیم و شاهد تکامل تیم باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید