رسمی ؛ اخبار داغ مددی از پنجره نقل و انتقالات و خرید جدید استقلال + سند


احمد مددی مدیرعامل استقلال با بیان اینکه امین قاسمی نژاد آخرین خرید آبی ها در زمستان 99 خواهد بود، مدعی شد با وجود تاکید وکیل بودوروف در مورد حسن نیت باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات این بازیکن، هنوز تاییدیه فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات نیامده است. نوشته رسمی ؛ اخبار داغ مددی از پنجره نقل و انتقالات و خرید جدید استقلال + سند اولین بار...

رسمی ؛ اخبار داغ مددی از پنجره نقل و انتقالات و خرید جدید استقلال + سند

احمد مددی : هنوز پنجره نقل و انتقالات استقلال باز نشده است ؛ امین قاسمی نژاد آخرین خرید باشگاه است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۰

رسمی ؛ اخبار داغ مددی از پنجره نقل و انتقالات و خرید جدید استقلال + سند

احمد مددی مدیرعامل استقلال با بیان اینکه امین قاسمی نژاد آخرین خرید آبی ها در زمستان ۹۹ خواهد بود، مدعی شد با وجود تاکید وکیل بودوروف در مورد حسن نیت باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات این بازیکن، هنوز تاییدیه فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات نیامده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی آبی ‌پوشان توضیحاتی داد.

مدیران باشگاه استقلال امروز با امین قاسمی نژاد برای پیوستن به این تیم به توافق کامل رسیدند و فردا با رسیدن رضایتنامه از سوی باشگاه پدیده این انتقال نهایی می شود. از این رو با جذب امین قاسمی نژاد نقل و انتقالات زمستانی این تیم پایان می یابد.

احمد مددی مدیرعامل استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال بازیکن دیگری را نیز جذب می کند، بیان کرد:

پرونده نقل و انتقالات ما با جذب قاسمی نژاد بسته می شود. لیست تیم ما دیگر جا ندارد و همین تعداد جا داشت که با حداکثر نفرات آن راپر کردیم.

گفتنی است؛ به غیر از امین قاسمی نژاد استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل عرفان گل محمدی را از نساجی، آرمان رمضانی را از پرسپولیس و سعید مهری را از تراکتور به خدمت گرفت.

همچنین در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال اخباری منتشر شده که گویا مشکل این باشگاه برای ثبت قراردادهای جدید حل شده است. مددی در این باره اظهار داشت:

ما چند روز قبل ۱۳۱ هزار یورو به حساب بودوروف واریز کردیم که متأسفانه به دلیل مسدود شدن شماره حساب، پول به دست این بازیکن نرسید و طی تماسی که با وکیل او داشتیم شماره حساب جدیدی به ما اعلام شد.

وی افزود:

اما هنوز این پول به حساب مبدا نرسیده است و به اصطلاح برگشت نخورده است. ما هم در مکاتباتی که با وکیل بودوروف داشتیم این موضوع را به اطلاعش رساندیم و او طی ایمیلی که به معاون بین الملل باشگاه استقلال ارسال کرده خطاب به ما گفته؛ به فیفا نامه‌ای ارسال کرده که مشکل عدم وصول پول به باشگاه استقلال برنمی‌گردد و مشکل از طرف آنها نیست، لذا بودوروف رضایت خود را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال اعلام می‌کند.

مددی ادامه داد:

وکیل بودوروف همچنین در ادامه نامه خود به فیفا نوشته که به باشگاه استقلال تا دو هفته آینده (پایان ماه میلادی جاری) مهلت می‌دهیم تا این مبلغ به حساب بودوروف برسد. با توجه به این نامه‌ای که وکیل این بازیکن به فیفا زده، امیدوار هستیم که آنها با حسن نیت پنجره ما را تا فردا باز کنند. تا بتوانیم قرارداد بازیکنان جدیدمان را ثبت کنیم. هنوز تا این لحظه تاییدیه فیفا به دست ما نرسیده است. به محض این که ۱۳۱ هزار یورو به حساب مبدأ‌ باز گردد این پول را به شماره حساب جدید واریز می‌کنیم.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟