ثبت نام 650 نفر برای نامزدی در انتخابات شورای شهر در ایلام


ثبت نام 650 نفر برای نامزدی در انتخابات شورای شهر در ایلام

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام گفت: در مجموع 650 نفر داوطلب برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی در شهرهای استان ایلام ثبت نام و کد رهگیری دریافت کردند.

سیدصادق موسوی با اعلام این خبر، اظهار کرد: ۹۰ درصد داوطلبان ثبت نامی را آقایان و ۱۰ درصد را خانم ها تشکیل داده اند و نسبت به دور قبل ۱۴ درصد کاهش ثبت نام داشته ایم.
وی با بیان اینکه ثبت نام در ۲۷ شهر استان ایلام انجام گرفته است، افزود: بیشترین ثبت نامی متعلق به شهرستان ایلام با ۱۴۸ نفر و کمترین نیز مربوط به شهرستان سیروان با ۱۳ نفر ثبت نامی بوده است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام با بیان اینکه ۷۶۲ شعبه اخذ رای در شهرهای استان ایلام در نظر گرفته شده است که نسبت به دور قبل انتخابات ۱۳ درصد افزایش شعبه داریم، گفت: دوره قبل انتخابات تعداد شعب اخذ رای ۶۷۵ شعبه بود که امسال به دلیل وجود ویروس کرونا و با هدف جلوگیری از تجمع رای دهندگان و ایجاد پراکنش در رای گیری به تعداد شعب اضافه شده است.
موسوی گفت: جواب استعلام و احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ اعلام می شود که داوطلبان عدم صلاحیت شده می توانند برای بررسی مجدد پرونده خود شکایت کنند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام،وی تاکید کرد: ثبت نام از داوطلبان شورای روستا نیز از ۱۶ فروردین سال آتی انجام می گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی