122 نفر در انتخابات شورای شهر مرند ثبت نام کردند


122 نفر در انتخابات شورای شهر مرند ثبت نام کردند

تبریز- ایرنا- فرماندار ویژه مرند گفت: طبق آخرین آمار، تعداد 122 نفر داوطلب درانتخابات سال 1400 شوراهای اسلامی شهر این شهرستان ثبت نام کرده اند.

داود گرشاسبی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از بین ۱۲۲ نفر ثبت نام نهایی شده، تعداد ۱۲ داوطلب در شهر بناب مرند ، ۱۵ داوطلب در شهر زنوز ، تعداد ۷۳ داوطلب در شهر مرند، ۱۱ داوطلب در شهر یامچی و تعداد ۱۱ نفر در شهر کشکسرای ثبت نام خود را نهایی کرده اند و در مجموع، ۱۱ نفر از آنها، داوطلب زن می باشند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر، ثبت نام به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به چهار شکل انجام شد، بیان داشت: تعداد ۲۶ نفر از طریق دفاتر پیشخوان، تعداد ۷ داوطلب از طریق رایانه، ۱۰ نفر از طریق اپلیکیشن و تعداد ۸۳ نفر از طریق سامانه جامع اقدام به ثبت نام کرده اند.

رئیس هیات اجرایی شهرستان مرند افزود: آمار تائید نهایی مدارک داوطلبینی که از طریق غیر حضوری ثبت نام کرده اند، افزوده می شود و ثبت نام تعداد ۴ داوطلب هنوز قطعی نشده است.

گرشاسبی با تشکر از داوطلبین شرکت کننده در انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر شهرستان مرند تشریح کرد: داوطلبین با ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و حضور موثر خود، شور و شوق انتخابات را بالا بردند و امیدوارم با وحدت رویه و در فضایی توام با آرامش و امنیت، انتخاباتی قانونمند و سالم را داشته باشیم.

وی بیان داشت: ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستاها نیز از ۱۶ فروردین به مدت یک هفته با همین روال انجام خواهد شد.

شهرستان ۲۵۰ هزار نفری مرند در ۷۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟