96 درصد از تعهد اشتغالزایی بخش تعاون استان سمنان محقق شد


96 درصد از تعهد اشتغالزایی بخش تعاون استان سمنان محقق شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 96 درصد از تعهد اشتغال بخش تعاون این استان از ابتدای سال 99 تا پایان بهمن محقق شد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل غنیان روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: امید است به همت تعاونگران ایجاد تعهد اشتغال به صورت ۱۰۰ درصدی به ثبت برسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، به عملکرد مناسب بخش تعاون استان اشاره کرد و افزود: تشکیل و توسعه ۲۷ تعاونی تولیدی، خدماتی و توزیعی برای سالجاری برنامه ریزی شده بود که به تشکیل و توسعه ۳۳ تعاونی انجامید.

وی یادآور شد: در نظارت قانونی برتعاونی ها و اتحادیه ها نیز نظارت بر ۵۵۰ تعاونی پیش بینی شده بود که با تلاش بخش نظارت به ۸۲۴ تعاونی در استان عمل شد.

غنیان گفت: در بخش ایجاد فرصت های شغلی در تعاونی ها ایجاد ۲۷۳ فرصت شغلی در سال برنامه ریزی شده بود که در این بخش نیز ۶۶۷ نفر شغل ایجاد شد.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: به منظور راهبری صادرات تعاونی ها و اتحادیه ها مبلغ ۱۵ هزار و ۹۴۵ دلار سالانه پیش بینی شده و این عدد در عمل به ۱۷ هزار و ۳۹۷ دلار رسید.

وی ادامه داد: در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی تخصصی ، مدیریتی ، حقوقی و مجازی عدد ۱۲ هزار و ۷۵۹ نفربرساعت پیش بینی شده بود که در سال ۹۹ به ۱۷ هزار و ۳۳۷ نفربرساعت عمل شد.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تصریح کرد: جذب اعتبارات و کمک ها جهت توانمندسازی تعاونی ها مبلغ چهارهزار و ۲۵۰ میلیون ریال پیش بینی شد که عملکرد بخش تعاون به این عدد رسید و همچنین به منظور بررسی مسائل و مشکلات تعاونی ها در قالب کمیته های استانی تعاونیهای مشکل‌دار و رسیدگی به مشکلات مالی تعاونی ها و تسهیل و رفع موانع تولید، ۵۶ تعاونی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید