اینزاگی: هدف‌مان حضور در مرحله حذفی بود/ سربلند لیگ قهرمانان را ترک می‌کنیم


اینزاگی: هدف‌مان حضور در مرحله حذفی بود/ سربلند لیگ قهرمانان را ترک می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال لاتزیو با وجود حذف شاگردانش از لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد آنها در خانه بایرن مونیخ ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حضور سیمونه اینزاگی و لاتزیوی تحت هدایت او در لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (چهارشنبه) با شکست 2 بر یک این تیم برابر بایرن مونیخ در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی به پایان رسید و تیم ایتالیایی از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز ماند.

اینزاگی پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت گفت: بعد از نتیجه‌ای که در بازی رفت رقم خورد (باخت 4 بر یک لاتزیو) این بازی برای ما خطرناک بود. بازیکنان ما هرگز دست از بازی نکشیدند. خوب بازی کردن ما در این مسابقه ضروری بود. درست است که حذف شدیم اما به شیوه‌‌ای مثبت حذف شدیم. مقابل بعضی تیم‌ها نمی‌توانید بازی خودتان را اجرا کنید و بایرن مونیخ هم یکی از آنها است. ما به پیشروی‌مان تا همین مرحله از رقابت‌ها هم افتخار می‌کنیم چون بدون شکست از مرحله گروهی صعود کردیم.

اینزاگی افزود: اگر در این بازی هم با رویکرد نامناسب به میدان می‌رفتیم ممکن است بود بیش از پیش شرمنده شویم اما اکنون می‌گویم که عملکرد ما در مجموع خوب بود و سربلند رقابت‌ها را ترک می‌کنیم. تنها افسوسی که می‌خورم بابت نتیجه بازی رفت است اما در بازی برگشت مقابل تیمی که قهرمان فصل گذشته بوده عملکرد خوبی داشتیم. هدف ما صعود به مرحله حذفی بود که محقق شد و به همین دلیل هم من راضی‌ام.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق