آیا سامسونگ گلکسی A52 و A72 شیار کارت microSD دارند؟


آیا سامسونگ گلکسی A52 و A72 شیار کارت microSD دارند؟

گجت نیوز گلکسی ای 52 – Galaxy A52 و گلکسی ای 72 – Galaxy A72 با امکاناتی از راه رسیده‌اند که شاید در مدل‌های گران‌تر نیز یافت نشوند. اما آیا سامسونگ گلکسی A52 و A72 شیار کارت حافظه هم دارند؟ از ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A52 و A72 باید به ضد آب بودن، داشتن نمایشگری با نرخ تازه‌سازی... نوشته آیا سامسونگ گلکسی A52 و A72 شیار کارت microSD دارند؟...

گلکسی ای ۵۲ – Galaxy A52 و گلکسی ای ۷۲ – Galaxy A72 با امکاناتی از راه رسیده‌اند که شاید در مدل‌های گران‌تر نیز یافت نشوند. اما آیا سامسونگ گلکسی A52 و A72 شیار کارت حافظه هم دارند؟

از ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A52 و A72 باید به ضد آب بودن، داشتن نمایشگری با نرخ تازه‌سازی بالا، پردازنده پرسرعت، باتری بزرگ و قیمت رقابتی اشاره کنیم. سامسونگ در سری گلکسی S21 شیار کارت حافظه را حذف کرده بود؛ ولی داستان این گوشی های میان رده جدید، متفاوت است.

کاربران هر دو مدل می‌توانند از کارت microSD با حداکثر ظرفیت یک ترابایت استفاده کنند؛ امکانی که امروزه در بسیاری از پرچمداران وجود ندارد. با این حساب، هیچ نگرانی بابت محدودیت فضای ذخیره‌سازی نخواهید داشت.

البته باید بین استفاده از کارت حافظه و سیم کارت دوم، یکی را انتخاب کنید. برای برخی از کاربران نیز همان حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی کفایت می‌کند.

از طرفی، اگر قبلا گوشی هوشمندی با کارت microSD داشتید، احتمالا می‌خواهید آن را به گوشی جدید انتقال دهید. در چنین حالتی، وجود شیار کارت حافظه در گلکسی ای ۵۲ و گلکسی ای ۷۲ خیلی به درد می‌خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور