استاندار: روند توسعه آذربایجان‌شرقی با وجود تنگناها متوقف نشد


استاندار: روند توسعه آذربایجان‌شرقی با وجود تنگناها متوقف نشد

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی گفت: روند توسعه استان با وجود تنگناها متوقف نشد بلکه در برخی عرصه‌ها و حوزه‌ها مانند امور زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی روند توسعه شتاب گرفت.

محمدرضا پورمحمدی، روز پنجشنبه در بازدید از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه این توسعه حاصل تدبیر، مدیریت صحیح منابع و انضباط مالی است، افزود: ما از مشکلات و تنگی معیشت مردم اطلاع داریم و باید از مردم، اصناف و کسبه تشکر کرد که در این شرایط سخت مالیات خود را به موقع پرداخت کردند و وصولی مالیات استان بیش از ۱۰۰ درصد بود.

وی با بیان اینکه هنر مدیریت هم اداره امور در شرایط سخت است، اظهار داشت: سال‌های ۹۸ و ۹۹ را با تجربه حوادثی مثل سیل، زلزله، آتش‌سوزی، کرونا و مسائل عدیده اقتصادی پشت سر گذاشتیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اگر در شرایط وفور نعمت قرار بگیریم و هیچ تنگنایی نباشد هنری نکرده‌ایم، گفت: ۴۰ سال است به دنبال اقتصاد بدون نفت هستیم و در سال های اخیر شدت تحریم ها باعث شد اقتصاد بدون نفت را در عمل تجربه کنیم.

پورمحمدی، ادامه داد: مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه عملکردی برنامه و بودجه، اقتصاد و دارایی، امور مالیاتی و خزانه خوش درخشیدند و مدیریت کردن جامعه در این شرایط دشوار اقتصادی دست مریزاد دارد.

وی یادآوری کرد: در وضعیت کنونی افزایش مستمر هزینه‌ها و تخصیص ۵۰ درصدی منابع مالی، پیشرفت پروژه‌ها را دشوار می کند از طرفی هم انتظارات و توقعات مدام در حال افزایش است و در چنین شرایطی مدیریت کار آسانی نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج