کمالوند: باید استقلالی بسازیم که در لیگ برتر و آسیا موفق باشد


کمالوند: باید استقلالی بسازیم که در لیگ برتر و آسیا موفق باشد

تهران- ایرنا- مدیرفنی تیم فوتبال استقلال، گفت: در هر پست به دو بازیکن آماده نیاز داریم و باید استقلالی بسازیم که در لیگ برتر و همچنین آسیا موفق باشد.

به گزارش ایرنا، «فراز کمالوند» امروز (پنجشنبه) در گفتگویی، اظهار داشت: استقلال در سه بازی اخیر خود به پیروزی رسیده که این بردهای پیاپی در سال‌های اخیر برای این تیم سابقه نداشته است.

وی افزود: در تعطیلات لیگ برتر این فرصت را خواهیم داشت تا بیشتر بر روی تمرینات تاکتیکی کار کنیم. باید تیمی بسازیم که در لیگ برتر و لیگ قهرمان آسیا عملکرد خوبی داشته باشد.

مربی و مدیر فنی استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در سه جام بازی‌های سختی پیش رو دارد و باید در هر پست دو بازیکن آماده در اختیار داشته باشد.

کمالوند تصریح کرد: آرمان رمضانی بازیکن خوبی است و نمی‌توان عملکرد او را در سه ماه مورد ارزیابی قرار داد. او در بازی هوایی تبحر خاصی دارد و می‌تواند به استقلال کمک کند.

وی تاکید کرد: امیر قاسمی‌نژاد دوست دارد در استقلال بازی کند و استقلالی متعصب است و امیدوارم هر چه سریعتر او را در لباس آبی ببینیم.

مدیر فنی استقلال افزود: بین من و فرهاد مجیدی یک اختلاف وجود دارد، اسم من فراز است و اسم او فرهاد. تنها اختلاف ما همین است.

کمالوند گفت: محمد دانشگر از سرمایه‌های استقلال است و ظرف چند روز آینده با او صحبت خواهیم کرد تا تکلیف نهایی‌اش مشخص شود.

وی در خصوص حضور مربیان جوان در لیگ برتر، گفت: سیدمهدی رحمتی، جواد نکونام و چند مربی جوان دیگر از سرمایه‌های فوتبال ایران هستند و باید از آنها حمایت کنیم تا موفق شده و روزی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...