اسباب کشی در نوروز تنها با مجوز پلیس قم ممکن است


اسباب کشی در نوروز تنها با مجوز پلیس قم ممکن است

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت : اسباب کشی منازل و مغازه ها در تعطیلات نوروز امسال باید با هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری های محل صورت گیرد .

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرزاد عسگری عنوان کرد : کسانی که بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به اثاث کشی کنند پلیس در صورت مشاهده از کار آنان جلوگری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه پلیس برای آرامش و امنیت بیشتر شهروندان این کار را انجام می دهد و با این اقدام از سرقت منازل و مغازه ها در طول این ایام که اغلب افراد در مسافرت بوده و یا مشغول دید و بازدید هستند پیشگیری می کند اظهار کرد: اسباب کشی پس از تکمیل فرم های مربوطه و تعیین مبداء ، مقصد و تایید نهایی رئیس کلانتری محل امکان پذیر است.
وی با اشاره به اینکه ایام نوروز فرصت خوبی برای سارقان ایجاد می کند از مردم درخواست کرد: در صورتی که قصد اسباب کشی دارند حتما با کلانتری محل هماهنگ شوند و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.
سرهنگ عسگری از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و همچنین اثاث کشی ها، بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: وانت بارها نیز بدون مشاهده مجوز قانونی از مبادرت به جابجایی اثاثیه منازل و مغازه ها به جد خودداری کنند که در غیر این صورت با آنان نیز بر اساس قانون رفتار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا