واگن حمل خودرو به قطار رشت - مشهد اضافه شد


واگن حمل خودرو به قطار رشت - مشهد اضافه شد

مدیر کل راه‌آهن شمال 2 از راه‌اندازی واگن حمل خودرو در مسیر رشت - مشهد و برعکس از اول فروردین 1400 خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، غلامحسین ولدی گفت: با هدف ارائه خدمات بیشتر و رفاه حال شهروندان محترم برای متقاضیان سفر با قطار، از اول فروردین سال ۱۴۰۰ واگن حمل خودرو در مسیر رشت - مشهد و بالعکس به صورت یک روز در میان و با ظرفیت جابه‌جایی ۱۰ خودرو راه‌اندازی می‌شود.

ولدی ادامه داد:‌ اضافه کردن واگن حمل خودرو به قطار برای افرادی که در مقصد نیاز به خودروی شخصی دارند از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر و ایمن‌تر است. در صورت استقبال هموطنان محترم از واگن حمل خودرو در مسیر مذکور، احتمال افزایش خدمات و قرارگیری این واگن به صورت همه روزه وجود دارد و در صورت عدم استقبال حذف واگن‌های حمل خودرو دور از انتظار نیست.

این مسئول با اشاره به این که روزانه یک رام قطار پنج ستاره و یک رام قطار چهار ستاره در مسیر رشت به تهران و مشهد و برعکس تردد می‌کند، اظهار کرد: علاوه بر قطارهای پنج ستاره زندگی، چهار ستاره سپهر و چهار ستاره سیمرغ، قطار پنج ستاره فدک نیز به ناوگان مسافری راه آهن شمال ۲ اضافه شد.

به گفته مدیرکل راه آهن شمال ۲ مسافران برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید بلیت قطار و واگن‌های حمل خودرو می‌توانند علاوه بر مراجعه به آژانس‌های خدمات مسافرتی، سایت راه آهن و سایت شرکت رجا با سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری شرکت حمل و نقل ریلی رجا از طریق تلفن 1539 تماس حاصل کنند.

این مسئول تاکید کرد: کلیه پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا، فاصله گذاری اجتماعی در قطار و فروش ۵۰ درصدی ظرفیت قطارها رعایت می‌شود.

کد خبر 591341

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !