همراه اول بار توسعه روستایی شبکه در استان فارس را بر عهده دارد


همراه اول بار توسعه روستایی شبکه در استان فارس را بر عهده دارد

گجت نیوز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تقدیر و تشکر از همراه اول گفت این اپراتور بار توسعه روستایی شبکه در استان فارس را بر عهده دارد. محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که برای کنترل پروژه‌های روستایی به استان فارس سفر کرد، در مراسمی با حضور استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای... نوشته همراه اول بار توسعه روستایی شبکه...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تقدیر و تشکر از همراه اول گفت این اپراتور بار توسعه روستایی شبکه در استان فارس را بر عهده دارد.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که برای کنترل پروژه‌های روستایی به استان فارس سفر کرد، در مراسمی با حضور استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و شهردار شیراز عنوان کرد پروژه ایجاد دیتاسنتر بزرگ جنوب کشور که ماه گذشته آغاز شده و قرار است ظرف مدت ۱۸ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی اپراتور همراه اول در شیراز ایجاد شود، اقدامی در راستای پیاده‌سازی ظرفیت‌های لازم برای اجرای سرویس‌های شبکه ملی اطلاعات است. گفتنی است این دیتاسنتر ظرفیت قابل توجهی را برای استارتاپ‌ها، زیرساخت‌های ابری و کمک به تحقق رویای دیجیتال ایرانیان جنوب کشور ایجاد خواهد کرد.

تقدیر وزیر ارتباطات از همراه اول

همراه اول بار توسعه روستایی شبکه در استان فارس را بر عهده داردهمراه اول بار توسعه روستایی شبکه در استان فارس را بر عهده دارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم از همراه اول بابت عمل به تعهدات در این نقطه از کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت بار اصلی توسعه روستایی برای دسترسی به شبکه موبایل پرسرعت در استان فارس بر عهده همراه اول بوده و این اپراتور بیش از ۸۰ درصد تعهداتش در این حوزه را به انجام رسانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا