4 قدم برای بروز عصبانیت بدون اینکه کسی را ناراحت کنید !


عصبانیت می تواند در زندگی شما مشکل ایجاد کند. اگر مدت زمان کافی باقی بماند ، ابراز منفی خشم نه تنها بر اطرافیان تأثیر می گذارد بلکه بر کیفیت زندگی و سلامتی ما نیز تأثیر می گذارد.

4 قدم برای بروز عصبانیت بدون اینکه کسی را ناراحت کنید !

عصبانیت می تواند در زندگی شما مشکل ایجاد کند. اگر مدت زمان کافی باقی بماند ، ابراز منفی خشم نه تنها بر اطرافیان تأثیر می گذارد بلکه بر کیفیت زندگی و سلامتی ما نیز تأثیر می گذارد. برخی از افراد هنگامی که عصبی میشوند ممکن است رفتار های پرخاشگرانه از خود نشان دهند و نتوانند احساس خشم خود را به صورت درست بروز دهند. ما در اینجا راه هایی را به شما معرفی می‌کنیم که با کار با آنها میتوانید به صورت درست خشم خود را بروز دهید.

4 قدم برای بروز عصبانیت بدون اینکه کسی را ناراحت کنید !
چگونه خشم خود را آزاد کنیم بدون اینکه دیگران را آزار دهیم؟
رابطه ما با عصبانیت تعیین می کند که آیا این احساسات را کنترل کنیم یا اینکه او را کنترل کند. اگر می خواهید بدانید چگونه خشم را بدون آسیب رساندن به دیگران رها کنید ، ابتدا باید بفهمید که عصبانیت برای شما چگونه تعریف شده است.

عصبانیت یک احساس طبیعی است که همه ما آن را تجربه می کنیم. این یک احساس انفرادی نیست زیرا بسیاری از احساسات در پشت خشم قرار دارند. این احساسات می تواند از اضطراب ، غم ، ترس ، صدمه ، شرم ، احساس تهدید یا ناامیدی باشد. خشم "مسئله" نیست. مسئله اصلی این رفتاری است که ما برای ابراز خشم خود استفاده می کنیم.

مردم خود را به دلیل احساسات منفی مانند عصبانیت ، ناامیدی یا غم قضاوت می کنند. سرکوب یا انکار این احساسات باعث قویتر شدن آنها شده و ما را به بن بست می کشاند. اولین قدم برای ایجاد یک رابطه سالم با عصبانیت این است که خودتان را نسبت به احساساتی که به آن دامن می زنند آگاه کنید.

چهار قدم برای ایجاد یک رابطه سالم با خشم
1. نمایش دادن و بروز
تمایل به در آغوش گرفتن و کنار آمدن با احساسات ناراحت کننده مانند خشم به جای اجتناب یا سرکوب آنها ، به شما امکان می دهد هوش هیجانی (EQ) خود را توسعه دهید. توسعه EQ به شما کمک می کند بینش و خردی کسب کنید که تصمیم گیری شما را در هنگام انتخاب بهترین راهکارهای مقابله با احساسات طاقت فرسایی که احساس می کنید ، تقویت می کند.

4 قدم برای بروز عصبانیت بدون اینکه کسی را ناراحت کنید !

2. بیرون رفتن از احساس عصبانیت
وقتی پذیرفتید که احساس عصبانیت برای شما اشکالی ندارد ، پس می توانید قدم بیرون بگذارید. طبق گفته سوزان دیوید ، این مرحله یک مرحله آسان نیست ، بنابراین شما باید آماده انجام کار باشید تا این مرحله برای شما مناسب باشد. این مرحله مستلزم این است که خود را از احساسات خود جدا کنید ، قدم به عقب بردارید و ببینید که این افکار و عواطف چیست.

3. به دنبال چرایی باشید
دانستن اینکه چه کسی هستید و چه چیزی برای شما مهم است ، به شما وضوح و جهت دهی می دهد تا هنگام پیچیدگی زندگی خود را طی کنید.

4 قدم برای بروز عصبانیت بدون اینکه کسی را ناراحت کنید !

این مرحله برای شما بسیار کاربردی است زیرا هنگامی که "چرا" خود را دریافت کردید، یک نقطه مرجع برای کار روی آن خواهید داشت. این مرحله بینش بنیادی به شما خواهد داد که می توانید از طریق آن قدرت اراده ، تاب آوری و خرد خود را تقویت کنید تا به شما کمک کند راه های مقابله موثر با خشم را شناسایی کنید.

4. ادامه دادن
این مرحله کلید اقدام شما در راهی بود که برای شما پایدار خواهد بود. و نیاز نیست رویکرد ها و روش های مختلف را بیهوده امتحان کنید.

سایر خبر های مفید در 5 ساعت گذشتهبایدن به زودی تحریم های ایران را لغو می کند | 2.6 هزار نرخ بیمه شخص ثالث انواع خودرو در سال ۱۴۰۰ + جدول | 1.1 هزار بمب نقل و انتقالات نیم فصل بالاخره آبی پوش شد | 0.6 هزار لیست قیمت گوشی های شیاومی، امروز 28 اسفند | 0.8 هزار ادامه افزایش قیمت دلار، دلار 25 هزار تومان شد | 1.5 هزار خبر خوب/ واریز یک عیدی دیگر به حساب بازنشستگان در تعطیلات نوروز | 2.4 هزار جدیدترین قیمت خودرو در آخرین روز سال 99 | 0.9 هزار سکه در مسیر افزایشی، قیمت ها تا کجا صعود خواهد کرد؟ | 1.3 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد