کلینیک کاشت مو و کاشت ابرو بازیگران و سلبریتی ها


کلینیک کاشت مو و کاشت ابرو بازیگران و سلبریتی ها

با توجه به اینکه مو یک موضوع مهم در زیبایی چهره هر آدمی می باشد ، افراد زیادی هستند که از این فاکتور بهره مند نیستند موهای پر پشت و زیبا میتواند چهره خانم ها و آقایان را جذاب کند اما ریزش مو بیشتر افراد جهان را به خود درگیر کرده است که کنترل و جبران آن کار آسوده ایی نبوده و در مواردی غیر ممکن می باشد .

دلایل ریزش مو

ریزش موها دلایل مختلفی دارند که در هر فردی به شکل خاص و به علتی خاص بروز خواهد کرد ، برای برخی از افراد قابل کنترل و درمان می باشد که بیشتر این افراد به علت عوامل داخلی مانند کمبود ویتامین و املاح خاص دچار ریزش میشوند که با برطرف کردن این کمبود ها رشد مجدد را خواهند داشت

اما گروه بسیاری از افراد ریزش های شدید را تجربه میکنند که علت آن عموما ارث ، ژنتیک ، بیماری های خاص ، مشکلات هورمونی و مصرف داروهای خاص می باشد این افراد با اینکه توقف ریزش را خواهند داشت اما رشد مجدد برای آن ها امکان پذیر نمی باشد و معمولا دچار طاسی های منطقه ایی خواهند شد که تنها راه درمان برای آن ها استفاده از روش کاشت مو می باشد که در ادامه مقاله به توضیحات بیشتری در رابطه با این درمان میپردازیم با ما همراه باشید.

کاشت مو چیست ؟

کاشت مو اولین و تنها روش درمان ریزش های شدید در دنیا می باشد این روش بدون اینکه بی هوشی و جراحی سنگین را نیاز داشته باشد از طریق کاشت فولیکول موی خود فرد و کاشت آن ها در مناطق خالی از مو سبب رویش مجدد موها میشوند.

این درمان رشد طبیعی موها را با داشتن نتایجی طبیعی به همراه دارد و ظاهر مصنوعی را برای افراد نخواهد داشت و یک درمان دائمی می باشد به همین خاطر در تمام جهان محبوب بوده و مورد استفاده قرار میگیرد.

عوامل دخیل در کاشت مو

کاشت مو نیز مانند هر روش درمان دیگری نیاز به رعایت برخی نکات دارد ، برای انجام کاشت مو داشتن یک کلینیک تخصصی لازمه اولیه خواهد بود ، متخصص و کادر درمانی باید ماهر و با تجربه باشند تا بهترین نحوه کاشت و در نتیجه بهترین نتایج درمان را به همراه داشته باشد ، روش کاشت مو انجام شده باید آخرین روش ارائه شده کاشت مو در دنیا باشد که با داشتن این فاکتور ها افراد میتوانند درمانی با نتایج پر تراکم مو و زیبایی چهره طبیعی را به صورت دائمی داشته باشند.

کلینیک تخصصی رنسانس با سال ها خدمت رسانی در این حوزه و پیشگام در استفاده از روش تخصصی سوپر کاشت مو در ایران توانسته است یک گزینه عالی برای درمان کاشت مو در کشور باشد که با در دست داشتن تمامی فاکتور های لازم بهترین نتایج درمان را برای افراد به همراه دارد.

کاشت مو درکلینیک تخصصی رنسانس

کاشت مو در کلینیک فوق تخصصی رنسانس به صورت کاشت مو به روش sut انجام میگیرد ، این روش آخرین روش ارائه شده کاشت مو می باشد که به تکامل عالی رسیده و میتواند بدون نیاز به برش سر ، بدون نیاز به بخیه ، برداشت زیاد فولیکول و کاشت پر تراکم آن ها را از طریق سوزن مخصوص این روش داشته باشد به این صورت که کادر تخصصی درمانی در جلسه مشاوره به معاینه و بررسی وضعیت فرد میپردازد و سپس مشخص میکند که فرد به چه مقدار فولیکول جهت رسیدن به تراکم مطلوب نیاز دارد و سپس با توجه به خط رویش موها و با توجه به چهره فرد خط کاشت رویش مو ها را نیز به صورت تصادفی مشخص میکند تا درمان را به طبیعی ترین حالت ممکن خود برساند و سپس در جلسه درمان با استفاده از بی حسی موضعی و سوزن مخصوص فولیکول های مورد نیاز را برداشت و سپس بر منطقه خالی از مو میکارند که نتایج درمان نیز پس از گذشت 4 الی 6 ماه قابل رویت خواهند بود.

کلینیک کاشت مو و کاشت ابرو بازیگران و سلبریتی ها

کاشت ابرو طبیعی

ریزش مو و یا کم پشتی ابرو ها ظاهر افراد را به خود درگیر می نمایند همانطور که مطلع هستید ابروها تاثیر بسیاری بر صورت و چشم ها خواهند داشت و زیبایی آن ها به زیبایی چشم و صورت میافزاید و کم پشتی و یا ریزش آن نیز بر صورت تاثیر خواهد گذاشت .

کلینیک تخصصی کاشت مو رنسانس ، با استفاده از بهترین متخصصین کشور و داشتن برترین ابزار های جهانی ، به انجام کاشت ابرو برای افراد میپردازند .

کاشت ابرو روشی مهم می باشد که حتما باید زیر نظر متخصصین معاینه شده و در صورت تایید شدن اقدام به درمان توسط متخصین نماید که در این مرکز این نکته رعایت شده و اعمال میگردد .

متخصص با معاینه شخص درمیابد که کم پشتی و ریزش شخص در چه مرحله ایی قرار دارد و برای درمان نیاز به چه مقدار فولیکول مو داشته و نوع چینش کاشت ابرو برای شخص باید به چه صورتی انجام گیرد .

با بررسی این مسائل شخص برای درمان حاضر میشود که ناحیه برداشت تار موها بی حس میگرد ، معمولا به علت حفظ استحکام از موهای پشت سر برای کاشت مو استفاده میگرد سپس برداشت انجام شده و فولیکول ها با استفاده از بی حسی موضعی بر ابرو ها به صورت کاملا حرفه ای و طراحی شده کاشته میشوند .

هزینه کاشت ابرو در کلینیک رنسانس

کاشت ابرو در این کلینیک به صورت تخصصی و طراحی شده انجام میگیرد تا ظاهری کاملا طبیعی ، متناسب با چهره و ابروهای شخص ، نتیجه ایی دائمی و بدون عوارض را داشته باشد .

محاسبه قیمت کاشت ابرو در این کلینیک بستگی به به اندازه ابروی شخص ، مقدار کمبود تار های ابرو و همچنین مقدار فولیکول های کاشته شده و برداشته شده برای شخص می باشد و هزینه دقیق کاشت ابرو به همراه توصیه ها و راهنمایی های لازم قبل و بعد از کاشت ابرو در جلسه معاینه توسط متخصص نزد مراجعین گفته میشود .

درمان ریزش مو

اما انواع دیگری از ریزش ها هستند که دلایلل دیگری مانند کاهش گردن خون و کمبود املاح معدنی دارند و سبب ریزش های متوسط و یا شدید در افراد می شوند در این صورت نیازی به استفاده از روش کاشت مو نبوده و نیازی به ترمیم مو نیز ندارند اما این افراد از درمان های گیاهی و دارویی نیز نتیجه ایی دریافت نکرده اند پس چاره چیست ؟

در صورت ریزش های این چنینی کلینیک تخصصی رنسانس استفاده از روش های پی آر پی ، مزو تراپی ، کربوکسی تراپی و ویتامین درمانی را پیشنهاد میدهد که این مرکز تمامی این درمان ها را در بخش های مخصوص توسط متخصصین تخصصی برای آن ها در نظر گرفته است تا عزیزان شاهد سریعترین و بهترین نتایج در خود باشند.

پی آر پی

پی ارپی روشی است که پلاسمای غنی شده خون خود شخص را از خون جدا کرده و توسط آن درمان را انجام میدهد به این صورت که با جداسازی پلاسمای غنی شده خون شما و تزریق آن بر سر سبب گردش جریان خون در فولیکول ها و تحرک آن ها شده که منجر به رشد سریع مو ها میشود که این درمان تنها به 60 الی 90 دقیقه زمان نیاز دارد.

مزوتراپی

همانطور که میدانید کمبود ویتامین ها و املاح های لازم میتواند منجر به ریزش موها شود که باید هر چه سریعتر به جبران این مواد پرداخت ، مصرف و قرص و دارو ها زمان زیادی را میبرند و تاثیر خوبی بر رشد موها ندارند.

اما مزوتراپی مو میتواند مواد مورد نیاز فرد را از طریق تزریق مستقیم آن ها بر سر به فولیکول موها وارد کند و سبب تقویت و رشد عالی موهای افراد شود.

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی به تزریق گاز کربیک بر سر می پرازد و با اینکار سبب تحرک فولیکول ها شده و رشد طبیعی موها را به همره دارد و یک درمان با نتایجی عالی شناخته شده است .

کلیه ی این روش ها در مرکز تخصصی رنسانس با بالاترین دستگاهای روز دنیا و بهترین مواد استفاده میشود و با در دست داشتن متخصصین ماهر میتواند بهترین نتایج را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد بنابراین افراد میتوانند با خیالی آسوده هرگونه مشکلات ریزش موی خود را به این مرکز بسپارند .

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس

شعبه ولیعصر : میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس