لیگ برتر فوتبال نونهالان هرمزگان با قهرمانی آبفا بندرعباس پایان یافت


لیگ برتر فوتبال نونهالان هرمزگان با قهرمانی آبفا بندرعباس پایان یافت

بندرعباس- ایرنا- رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان هرمزگان پس از انجام 27 بازی، با قهرمانی تیم آبفا بندرعباس پایان یافت.

رییس هیات فوتبال هرمزگان روز جمعه در این خصوص به ایرنا گفت: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان استان در ۲ گروه چهار تیمی به صورت زفت و برگشت برگزار شد که در بازی پایانی تیم‌های آبفا بندرعباس و فولاد هرمزگان به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.
قاسم رنجبریان افزود: برای تعیین تیم قهرمان ضربات پنالتی نواخته شد و تیم آبفا بندرعباس با برتری هفت بر ۶ قهرمان این دوره از رقابت‌ها شناخته شد.
وی اظهارداشت: تیم آبفا بندرعباس همچنین با قهرمانی دراین دوره از بازی ها به مسابقه‌های کشوری راه پیدا کرد.
رییس هیات فوتبال هرمزگان اظهارداشت: «امیر زحمت کش» گلزن آبفا بندرعباس نیز با به ثمر رساندن ۱۰ گل آقای گل این رقابت‌ها شد و «مهدی چشم براه» از تیم فولاد هرمزگان نیز به عنوان بهترین بازیکن این دوره از بازی‌ها معرفی شد.
رنجبری گفت: این رقابت‌ها در گروه شرق وغرب برگزار شد که در شرق تیم‌های آوای میناب حدید، شاهین مهر رودان، شاهد هشتبندی و طوفان بونجی جاسک و در غرب ستاره جوان بندرخمیر ، فولاد هرمزگان، آبفا بندرعباس و صدرا جنوب بندرعباس باهم به رقابت پرداختند. که پس از انجام ۲۷ بازی با قهرمانی تیم آبفا به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا