ساسی‌مانکن برای چه کسی کار می‌کند؟


ساسی‌مانکن برای چه کسی کار می‌کند؟

به گزارش مشرق،محمد سرشار، مدیر شبکه پویا در کانال تلگرامی خود نوشت: تحقیقات خانم فاطمه‌سادات بکایی (موسسه تبیان) نشان می‌دهد ساسان حیدری(ساسی) جلوه بیرونی یک عملیات فرهنگی آمریکایی...

به گزارش مشرق، محمد سرشار، مدیر شبکه پویا در کانال تلگرامی خود نوشت: تحقیقات خانم فاطمه‌سادات بکایی (موسسه تبیان) نشان می‌دهد ساسان حیدری(ساسی) جلوه بیرونی یک عملیات فرهنگی آمریکایی اسرائیلی برای آلوده‌سازی کودکان ایرانی است.

ساسی در سه کلیپ خود به شکل هدفمند، کودکان را مخاطب قرار داده و آنها را به مصرف الکل، مواد مخدر و هرزه‌نگاری تشویق می‌کند.

این عملیات کثیف، با هدایت شرکت آمریکایی ام‌پروداکشین به مدیریت ابراهیم حامدی(ابی) و سرمایه‌گذاری یک اسرائیلی به نام جاناتان مهریان انجام می‌شود. این اسرائیلی قبلا هزینه آهنگ ضدانقلابی "گل نسترن" ابی را پرداخت کرده بود.

در اینجا ما با یک خطای تربیتی تجاری مواجه نیستیم.

ما خانواده‌های ایرانی درمقابل یک تهاجم پیچیده فرهنگی از فرزندانمان دفاع می‌کنیم. تهاجم فرهنگی‌ای که فقط به دنبال سرنگونی جمهوری اسلامی نیست.

دشمن سبک زندگی ما را هدف قرار گرفته تا کودکان ما را با مواد مخدر، الکل و هرزه‌نگاری، آلوده سازد. تا با چیزهایی که در کشور خودش برای کودکان امریکایی و اسراییلی ممنوع است، آینده کودکان ایرانی را نابود کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟