صداوسیمای مرکز مهاباد با برنامه‌های متنوع نوروزی به خانه مردم می‌رود


صداوسیمای مرکز مهاباد با برنامه‌های متنوع نوروزی به خانه مردم می‌رود

مهاباد- ایرنا- مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد گفت: این مرکز به مناسبت شروع سال نو با برنامه‌های جذاب و مفرح نوروزی به خانه‌های مردم خواهد رفت.

بهرام قوی بنیه روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با تبریک و گرامیداشت سال نو و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در واحد سیمای این مرکز به مناسبت این ایام ویژه برنامه شاد و متنوع "نوروزانه" به تهیه کنندگی رسول رحیمی و کارگردانی حسن مخودی در ۱۶ قسمت ۹۰ دقیقه ای تهیه و پخش می شود.

وی افزود: "کاتی موسیقا" عنوان برنامه دیگری است که در ایام نوروز هر شب از ساعت ۲۳:۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین گرمسیری از سیمای مرکز مهاباد تهیه و پخش می شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد اضافه کرد: همچنین "یاری دیاری" برنامه ای است که به صورت مسابقه تلفنی در ایام نوروز هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه به تهیه کنندگی رسول رحیمی از سیمای این مرکز پخش می شود.

قوی بنیه، در رابطه با برنامه های رادیو در این ایام نیز افزود: "نوروزانه" ویژه برنامه ای است که در واحد صدای مرکز مهاباد در ۱۵ قسمت ۱۲۰ دقیقه ای در ایام تعطیلات نوروز به صورت زنده تهیه و پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: "نه‌وروز له زیده‌که‌م" عنوان ویژه برنامه دیگری است که در این ایام در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی نشمیل معروف پور از رادیوی مرکز مهاباد تقدیم مخاطبان خواهد شد.

قوی بنیه، ارتباط با مراکز استان ها، گزارش و تبریک های مردمی، معرفی نوروز و بهار از زبان شاعران، نوروز در فرهنگ منطقه، پخش بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تبیین شعار سال، موسیقی محلی، نمایش طنز، پیام هواشناسی، لطیفه، بهداشت و سلامتی، موسیقی محلی، معرفی نخبگان و افراد موفق منطقه، حضور هنرمندان، خیرین سلامت و کارآفرینان در برنامه ها، ارتباط با بیمارستان، مسابقه پیامک، گزارش ویژه و معرفی آداب و رسوم نوروزی را از بخش های مختلف این برنامه ها عنوان کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد افزود: واحد خبر مرکز نیز گزارش های تصویری و مکتوب را در ایام نوروز در قالب پنج بخش خبری رادیویی و تلویزیونی تهیه و پخش خواهد کرد.

وی یادآور شد: فضای مجازی مرکز هم آیتم های نوروزی به صورت عکس نوشته، خبر متنی و ویدئو کلیپ را در وب سایت و کانال های اجتماعی صدا و سیمای این مرکز بارگذاری می کند.

به گزارش ایرنا، صدا و سیمای مرکز مهاباد یکی از مراکر قدیمی کشور است به طوری که رادیو مهاباد در سال ۱۳۲۴ در این شهر راه اندازی شده و با بیش از ۷۰ سال عمر یکی از با سابقه‌ترین مراکز صدا در کشور به شمار می‌رود؛ برنامه‌های این مرکز از چند سال گذشته به صورت ماهواره‌ای قابل دریافت بوده و ۲۴ ساعته پخش می‌شود.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارای اداره کل صدا و سیما، دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی، ۱۲ پایگاه و سایت خبری و ۶ نشریه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟