بالغ بر 87 هزار نفر در کرمانشاه عضو بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر شده‌اند


بالغ بر 87 هزار نفر در کرمانشاه عضو بیمه  کشاورزان، روستاییان و عشایر شده‌اند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت: تاکنون بالغ بر 87 هزار نفر در کرمانشاه عضو بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شده‌اند.

محسن رشیدی اقدم با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان کرمانشاه 41 واحد کارگزاری فعال دارد، گفت: تاکنون 87 هزار و 512 نفر در استان عضو این صندوق شده‌اند.

رشیدی اقدم افزود: امسال 9939 خانوار جدید عضو بیمه صندوق اجتماعی روستاییان و عشایر در استان شده‌اند که با توجه به این آمار کرمانشاه جزو استان‌های برتر کشور است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کرمانشاه اضافه کرد: تاکنون 2646 نفر از مزایای بازنشستگی ناشی از کارافتادگی و مستمری بازماندگان در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بهره‌مند شده اند.

رشیدی اقدم با بیان اینکه دو برابر سهم این بیمه از سوی دولت پرداخت می‌شود، گفت: این بیمه فرصت خیلی خوبی برای روستائیان و عشایر بوده و امیدواریم شاهد استقبال بیشتر جامعه هدف از این بیمه باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی می توانند عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شوند، گفت: ساکنین روستا، ساکنین مناطق عشایری، کشاورزان غیرساکن، قالی‌بافان، رانندگان حمل بار و... می توانند در این صندوق عضو شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت