مرکز جامع توان بخشی هلال احمر یزد راه‌اندازی می‌شود


مرکز جامع توان بخشی هلال احمر یزد راه‌اندازی         می‌شود

یزد_ ایرنا _ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از راه اندازی مرکز توانبخشی هلال احمر استان در سال آینده خبر داد و گفت: این مرکز خدمات قابل توجهی به افراد نیازمند ارائه می کند.

به گزارش ایرنا محسن حرازی‌زاده پنج‌شنبه شب در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی مدیران پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های استان افزود: در این مرکز، خدماتی از جمله گفتار درمانی، کار درمانی، ارتوپدی، فیزیوتراپی و غیره ارائه می شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان در طول یک سال گذشته و در شرایط شیوع کرونا اظهار داشت: توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و شرکت در طرح غربالگری کرونا از مهمترین فعالیت‌های این جمعیت در این دوران بوده است.

حرازی زاده، راه اندازی خانه های هلال را نیز از دیگر برنامه های هلال احمر استان ذکر کرد و گفت: این خانه ها در مناطق روستایی و دور افتاده می توانند علاوه بر آموزش کمک های اولیه، ماموریت های هلال احمر در مواقع بروز بحران را تا دو ساعت تسریع کند.

وی افزود: در سال جاری ۵۰ خانه هلال در استان راه اندازی شده که امیدواریم بتوانیم در سال ۱۴۰۰، بیش از ۲۰ خانه دیگر نیز در سطح استان راه اندازی کنیم.

حرازی زاده همچنین از راه اندازی سامانه ۱۱۲ در یزد خبر داد و گفت: مردم می توانند در مورد فوریت های امدادی با این شماره تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان