اقامه نماز امام زمان(عج) در مسجد «قدس» در سال 1400


اقامه نماز امام زمان(عج) در مسجد «قدس» در سال 1400

حجت الاسلام حدائق گفت: نخستین سه شنبه سال 1400 نماز امام زمان(عج) در مسجد «قدس» که قدمگاه امام عصر(عج) است اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا حدائق» در نشست خبری ستاد نکوداشت دهه مهدویت و شورای عالی قرآن و عترت استان فارس در سالن «شهید دستغیب» حرم مطهر شاهچراغ (ع) با اشاره به نقش خبرنگاران گفت: خبرنگاران نقش ارزشمندی را ایفا می کنند که یک رسالت مهمی است که انبیا نیز همین کار را می کردند.

مسئول مدرسه علمیه «منصوریه» در خصوص مسجد «قدس» بیان کرد: نخستین سه شنبه سال 1400 نماز امام زمان(عج) در مسجد «قدس» که قدمگاه امام عصر(عج) است اقامه خواهد شد و همانطور که بیان شد این مسجد به عنوان مسجدی که یاد و خاطره اما عصر(عج) را دارد باید احیا شود.

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس در خصوص پویش «وقف مهدوی» گفت: با توجه به اینکه مدیرکل اوقاف فارس قول داده است که یک حرکت عظیمی در این بخش اتفاق بیفتد اما متاسفانه موقوفه ای در راستای مهدویت نداریم کما اینکه همه کاره امام عصر(عج) است، در قیامت سروکار همه ما با امام عصر(عج) است چراکه امام ما بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق افزود: باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و این درس را امام حسین(ع) به جامعه آموخت، نتیجه کار مهم نیست از این رو باید وظیفه خود را به خوبی عمل کنیم، امام حسین(ع) تا گودی قتلگاه صحبت کردند.

وی اساس خلقت را معرفت دانست و گفت: اگر معرفت رقم خورد بندگی شکل می گیرد، در جلسه شورای قرآن عترت که برای مدیران نیز پخش می شد بیان کردم که اداره دارائی، علوم پزشکی و تمام ادارات اگر بخواهند موفق باشند باید بخشی از درآمد خود را برای شناخت معرفت هزینه کنند، هرکجا قانون گریزی می بینیم ریشه در بی معرفتی دارد.

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس تاکید کرد: اگر کسی به وظایف بندگی عمل کند قطعا خداوند پاسخ خواهد داد، راه برون رفتن از همه معضلات روی آوردن به خداوند است، مشکلات اقتصادی زمانی مرتفع خواهد شد که بندگی بندگان کنند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد