هشدار پلیس آگاهی: پس از خرید حتماً رسید تراکنش بانکی را دریافت کنید


رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی گفت: عده‌ای شیاد در پوشش فروشنده، کارت بانکی خریداران را اخذ و پس از درج مبالغ مورد نظر خود، به دلایل مختلف از ارائه رسید تراکنش بانکی خودداری و مبالغی بیش از مبلغ مورد توافق از حساب مشتریان برداشت می‌کنند.

به گزارش سایت طلا،سرهنگ شهاب امینی با اشاره به برخی سوء‌استفاده‌های صورت گرفته از کارتهای بانکی، اظهار کرد: عده‌ای شیاد در پوشش فروشنده، کارت بانکی خریداران را اخذ و پس از درج مبالغ مورد نظر خود، به دلایل مختلف از ارائه رسید تراکنش بانکی خودداری و مبالغی بیش از مبلغ مورد توافق از حساب مشتریان برداشت می‌کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی افزود: برخی مشتریان نیز بدون توجه به نکات ایمنی لازم، رسید کسر وجه مربوطه را مورد بررسی دقیق قرار نداده و پس از ترک محل، متوجه عملیات متقلبانه کلاهبرداران می‌شوند.

هشدار پلیس آگاهی: پس از خرید حتماً رسید تراکنش بانکی را دریافت کنید

وی با بیان اینکه هموطنان در هنگام انجام هرگونه عملیات بانکی باید شخصاً رمز بانکی خود را وارد کنند، تأکید کرد: رمز بانکی کاملاً شخصی و محرمانه بوده و ضرورت دارد از افشای آن نزد سایر افراد، پرهیز شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: درخواست رسید تراکنش بانکی از فروشندگان و بررسی دقیق آن، گام مهمی در جلوگیری از وقوع اینگونه کلاهبرداری‌ها به شمار رفته و از ایجاد ضرر و زیان مالی در تعطیلات نوروزی پیش‌رو ممانعت به عمل خواهد آورد.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

حضور بدل زنده‌یاد علی انصاریان در مراسم چهلمش خبرساز شد | 248.5 هزار واریز سود سهام عدالت تا پیش از ظهر/ واریزها چقدر است؟ | 81.3 هزار چگونه روی یک گوشی دو واتساپ داشته باشیم؟ | 149.7 هزار وضعیت سهمیه بنزین برای سفرهای نوروزی اعلام شد | 59.6 هزار ریزش قیمت خودرو در روزهای پایانی سال /جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا | 73.6 هزار سود سهام عدالت تا پنجشنبه واریز می‌شود | 32.3 هزار ایران خودرو به دلالان ثبت نام کننده جایزه می دهد | 85.0 هزار 4 ماده غذایی که معده و روده شما را مسواک می‌زنند ! | 107.9 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج