حضور در انتخابات 1400 مصداق استکبار ستیزی است


حضور در انتخابات 1400 مصداق استکبار ستیزی است

آیت الله دژکام گفت: مردم مومن ما باید در عرصه ظلم ستیزی حاضر شوند و با حضور موثر خود در انتخابات 1400 که انتخابات حساسی است با استکبار مبارزه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (جمعه 29 اسفند) در خطبه های نماز جمعه شیراز گفت: در باور دینی ما بهشت جسمانی و روحانی است و لذا بهشت با تمام وجود احساس می شود.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: نعمات بهداشتی، بیشمار هستند و قرآن در باب وصف بهشت لطائف بسیاری به کار برده که نشان می دهد پاداش مومنان واقعی بی اجر نخواهد ماند و بهشت جاویدان است و پاداش معامله با خدا به شمار می رود.

امام جمعه شیراز با تبریک میلاد با سعادت امام سجاد (ع) اضافه کرد: امام سجاد فرموده اند، ایمان به خدا، تصدیق پیامبر اکرم (ص) است که همه سخنان و دستورات خدا هستند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: امروز ما زیر پرچم امام زمان (عج) هستیم و به پیامبر و 12 امام (ع) پس از پیامبر (ص) ایمان داریم.

وی ادامه داد: در طول غیبت امام زمان (عج)، دستورات مقام معظم رهبری به عنوان مقام ولایت و نایب امام زمان (عج) را باید اجرا کنیم که این نشان مومن بودن است و باید بدانیم که بدون فرمانبرداری از امام زمان (عج) به بهشت نخواهیم رفت.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: نگاه به نامحرم و تعرض به حقوق دیگران حرام است و عقوبت خواهد داشت و افراد خطا کار از بهشت وعده داده شده خدا بی نصیب خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه دوم نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به معنویت اعیاد مبارک شعبانیه بیان کرد: از امروز تا 15 نیمه شعبان شاهد میلادهای مبارکی خواهیم بود و این ایام مبارک با نوروز به عنوان بهترین گاهشماری شمسی مقارن شده است.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: کتب علمی فراوانی از ایرانیان در طول تاریخ داریم که انتظار موعود در آنها نیز مشهود است و مدارک آن موجود است.

آیت الله دژکام با اشاره به مهدویت تاکید کرد: منتظران امام زمان (عج)، استکبار ستیز هستند و دلی که جای امام زمان است جای عدل و داد است.

وی عنوان کرد: مبارزه ما با استکبار مبارزه ای در راستای در انتظار امام زمان (عج) بودن است و باید مومنان به عنوان منتظران امام زمان (عج)، استکبار ستیز باشند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: مردم مومن ما باید در عرصه ظلم ستیزی حاضر شوند و با حضور موثر خود در انتخابات 1400 که انتخابات حساسی است با استکبار مبارزه کنند.

وی تصریح کرد: حضور ما برای عدل امام زمان (عج) باید حضورالحاضر باشد و در عرصه های مختلف مبارزه با ظالمان حاضر شویم و در انتخابات افراد اصلح و مومن را انتخاب کنیم.

آیت الله دژکام با تاکید بر ضرورت عدالتخواهی گفت: امروز در جامعه ما زبان مردم برای طلبیدن عدالت باز است که جای شکر دارد که مردم ما حق طلب هستند و هیچ مدیری حق ندارد حق طلبی مردم را زیر سئوال ببرد اما مردم ما باید با رعایت احترام حقوق خود را طلب کنند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر