امام جمعه خلخال: اقشار آسیب‌پذیر نیاز به کمک دارند


امام جمعه خلخال: اقشار آسیب‌پذیر نیاز به کمک دارند

اردبیل _ ایرنا _ امام جمعه خلخال گفت: با توجه به تحمیل فشار اقتصادی مضاعف به مردم ناشی از شیوع ویروس کرونا رسیدگی به نیازمندان و کمک به اقشار آسیب‌پذیر و تقسیم مال افراد دارای توان مالی مناسب با مستمدان بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان ، جوانان را به پیروی از الگوهای رفتاری آن حضرت فراخواند و افزود: جوانان امروزی با الهام از زندگانی حضرت علی اکبر (ع) از هرگونه آسیب‌های اجتماعی در امان خواهند بود.

وی همچنین با بیان اینکه تدین ، تعهد ، ولایت‌مداری و وجود اخلاق نیک در بین مردم خلخال نتیجه فعالیت دیرینه حوزه علمیه این شهرستان از سال‌های گذشته و تلاش روحانیت منطقه بویژه بنیانگذار و موسس این حوزه علمیه آیت‌الله یکتایی امام جمعه فقید خلخال است ، جوانان را به ثبت‌نام در سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه جعفریه خلخال فراخواند.

وی یکی از برکات بزرگ نظام اسلامی ایران را سفر مسئولان کشوری به مناطق مختلف و بررسی مشکلات مردم و مناطق مختلف دانست و اظهارکرد: قول‌های داده شده از سوی مسئولان کشوری و استانی در سفر به این منطقه از جمله وعده‌های داده شده از سوی معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه باید اجرایی و عملیاتی شود.

وی بیان کرد: مطالبه مردم خلخال از مسئولان استان بویژه استاندار دلسوز تحقق مطالبات و تخصیص متوازن و مساوی امکانات و اعتبارات برای تمام مناطق استان است، ضمن اینکه از اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری هم باید سهم خلخال با توجه به اعتبارات منظور شده بموقع تخصیص داده شود.

امام جمعه خلخال با تاکید بر حل مشکل تعطیلی پروژه احداث کارخانه سیمان خلخال گفت: انتظار از مسئولان دست‌اندرکار رسیدگی و زمینه‌سازی برای احیای مجدد آن در جهت ایجاد اشتغال برای بیکاران منطقه است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟