پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت برابر شاهین جوان لاهیجان 


پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت برابر شاهین جوان لاهیجان 

رشت - ایرنا - تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت در ادامه رقابت های لیگ برتر جوانان گیلان، مقابل تیم شاهین جوان لاهیجان به پیروزی پرگل رسید.

در جریان این مسابقه که از هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های گیلان برگزار شد، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت در یک بازی برتر و پرگل ، با نتیجه چهار بر صفر حریفش را شکست داد.

در این دیدار به میزبانی تیم فوتبال جوانان سپیدرود در رشت ، سپیدرودی ها برتر از حریف خود ظاهر و با کسب یک پیروزی پرگل دیگر، یکی از مدعیان کسب قهرمانی این رقابت ها باقی ماند و همچنان در تعقیب صدرنشین این مسابقات است.

همچنین در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها، تیم های فوتبال جوانان شهرداری فومن و الماس اسالم تالش رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن نیز در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر صفر حریف خود را مغلوب کرد تا همچنان صدرنشین این رقابت ها باقی بماند.

در سایر دیدارهای انجام شده از هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان، بازی تیم های فوتبال جوانان شهرداری رضوانشهر و شهید حسین پور رشت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال با ۲ گل برابر بینادکار پره سر به برتری رسید.

همچنین در دیگر مسابقات انجام شده این هفته نیز، تیم فوتبال جوانان کیان مهر گیلان با نتیجه یک بر صفر شهدای نویر بندرانزلی را شکست داد و تیم فوتبال جوانان مدرن گیل گیلان با نتیجه پرگل چهار بر یک برابر نیل رود جوکندان به برتری رسید.

در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن با کسب ۱۵ امتیاز همچنان صدرنشین است ، سپیدرود رشت با ۱۳ امتیاز در مکان دوم قرار دارد، تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال نیز با ۱۲ امتیاز در مکان سوم قرار دارد، تیم های مدرن گیل گیلان و شاهین جوان لاهیجان نیز در رتبه های بعدی جدول قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد