قیمت و مشخصات آکورا TLX تایپ S جدید مدل 2021


قیمت و مشخصات آکورا TLX تایپ S جدید مدل 2021

انتظارها تقریباً به پایان رسید چراکه آکورا اعلام کرد از ماه می امسال TLX تایپ S جدید را روانه بازار خواهد کرد. این خودرو که اولین نسخه تایپ S از محصولات آکورا در بیش از 10 سال اخیر محسوب می‌شود از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربوی جدید با قدرت 355 اسب بخار و گشتاور … The post قیمت و مشخصات آکورا TLX تایپ S جدید مدل 2021 appeared first on مجله پدال.

انتظارها تقریباً به پایان رسید چراکه آکورا اعلام کرد از ماه می امسال TLX تایپ S جدید را روانه بازار خواهد کرد.

قیمت و مشخصات آکورا TLX تایپ S جدید مدل 2021

این خودرو که اولین نسخه تایپ S از محصولات آکورا در بیش از ۱۰ سال اخیر محسوب می‌شود از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی جدید با قدرت ۳۵۵ اسب بخار و گشتاور ۴۸۰ نیوتون متر سود می‌برد. همکار این پیشرانه یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک با تنظیمات اسپورت و سیستم چهار چرخ محرک به همراه هدایت گشتاوری است.

قیمت و مشخصات آکورا TLX تایپ S جدید مدل 2021

TLX تایپ S مدل ۲۰۲۱ از سیستم تعلیق دوبل جناغی در جلو و چند اتصالی در عقب به همراه دامپرهای تطبیقی سود می‌برد. این خودرو به رینگ‌های ۲۰ اینچی و ترمزهای برمبو با ۴ پیستون در جلو و لاستیک‌های تابستانی پیرلی پی زیرو مجهز شده است. نهایتاً باید به حالت رانندگی اسپورت پلاس اشاره کرد که به‌طور ویژه مهندسی شده تا پرفورمنس و هیجان رانندگی بیشتری را ارائه کند.

قیمت و مشخصات آکورا TLX تایپ S جدید مدل 2021

جزئیات کامل این خودرو اندکی مانده به عرضه در بازار منتشر خواهند شد اما تایپ S از بدنه‌ای اسپورت تر با جلوپنجره ۵ ضلعی متمایز سود خواهد برد. TLX تایپ S همچنین دارای اسپلیتر جلو، اسپویلر عقب و سیستم اگزوز با چهار خروجی و یک دیفیوزر است. تکمیل کننده تغییرات بدنه نیز چراغ‌های LED و رنگ بدنه انحصاری چشم ببر می‌باشد.

قیمت و مشخصات آکورا TLX تایپ S جدید مدل 2021

جدای از ظاهری اسپورت، TLX تایپ S خودرویی کاملاً لوکس است زیرا از صندلی‌های جلوی برقی با تنظیم در ۱۶ جهت و عملکرد گرم و سرد شونده، پوشش جیر، نمایشگر ۱۰.۲ اینچی، ناوبری، اندروید اتو و اپل کارپلی و… سود می‌برد.

به موارد بالا باید غربیلک فرمان D شکل، تریم آلومینیوم، سیستم صوتی ELS استودیو با ۱۷ بلندگو، نورپردازی کابین، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند و بسته ایمنی آکورا واچ را اضافه کرد.

قیمت و مشخصات آکورا TLX تایپ S جدید مدل 2021 قیمت و مشخصات آکورا TLX تایپ S جدید مدل 2021

آکورا در هفته‌های آینده قیمت‌گذاری کامل این خودرو را منتشر خواهد کر اما تائید شده که قیمت آن از حدود ۵۰ هزار دلار شروع خواهد شد. شایان ذکر است قیمت خودرویی همچون کادیلاک CT5-V چهار چرخ محرک از ۵۰۳۹۵ دلار شروع می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !