قاتل پرسپولیس از لیست تیم ملی خط خورد


قاتل پرسپولیس از لیست تیم ملی خط خورد

لیست تیم ملی سوریه اعلام شد که خبری از عمر خربین ، مهاجمی که در بازی های چند سال پیش پرسپولیس و الهلال ، چند کل به پرسپولیس زد ، نبود. نوشته قاتل پرسپولیس از لیست تیم ملی خط خورد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

قاتل پرسپولیس از لیست تیم ملی خط خورد

غیبت عمر خربین در فهرست تیم ملی سوریه
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰
قاتل پرسپولیس از لیست تیم ملی خط خورد

لیست تیم ملی سوریه اعلام شد که خبری از عمر خربین ، مهاجمی که در بازی های چند سال پیش پرسپولیس و الهلال ، چند کل به پرسپولیس زد ، نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که تصور می شد که عمر خربین مهاجم گلزن سوری ها پس از پایان مصدومیت خود می تواند در تیم ملی به میدان برود این اتفاق نخواهد افتاد و سرمربی تونسی تیم ملی سوریه نام او را در میان بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قرار نداد

تیم ملی سوریه به زودی در دو دیدار تدارکاتی در روزهای پنجم و دهم فروردین ماه حضور خواهد یافت. سوری ها در روز پنجم باید برابر تیم ملی بحرین و در روز دهم نیز مقابل تیم ملی فوتبال ایران بایستند و به همین دلیل نبیل معلول ۳۰ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد تا در نهایت بتواند به نفرات نهایی برای برگزاری این دو دیدار تدارکاتی برسد.

نام های ارائه شده توسط سرمربی تونسی سوریه، تقریباً همان نامهایی است که حدس زده می شد اما یک بازیکن در حالی که انتظار می رفت در اردوی اخیر سوریه حضور داشته باشد، غیبت خواهد داشت. بازیکنی با شم گلزنی بالا که برای فوتبال دوستان ایرانی کاملا آشناست. عمر خربین مهاجم سوریه و سابق تیم الهلال عربستان که پیش از این به همراه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا درخشیده بود حالا در میان نام های دعوت شده توسط نبیل معلول جایی ندارد.

البته درباره خربین می توان گفت که پس از درخشش با الهلال و رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا با مصدومیتی روبرو شد که اوضاع این مهاجم را به طور کامل به هم ریخت. در حالی که مصدومیت این بازیکن رو به پایان بود الهلالی ها او را به عنوان بازیکن قرضی به تیم اهرام مصر فرستادند، پس از یک سال و اتمام دوره حضور قرضی این مهاجم گلزن در تیم مصری، به الهلال بازگشت اما این بار هم الهلالی ها دیگر تمایل به حضور این بازیکن در باشگاه خود نداشتند و در نتیجه به فسخ قرارداد با او پرداختند و خربین که چند پیشنهاد از کشورهای آسیایی داشت در نهایت به پیشنهاد باشگاه الوحده امارات پاسخ مثبت داد حالا باید برای این تیم به میدان برود. هر چند درباره کم و کیف حضور این بازیکن در تیم اماراتی خبری در دست نیست اما شاید نبیل معلول تصور ادامه مصدومیت او را داشت که او را به تیم ملی دعوت نکرد. در مجموع هر آنچه که هست باید در انتظار ماند و دید باغیبت خربین، عمر السومه مهاجم تیم ملی سوریه چه خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟