«علف خوردیم و در جهنم زندگی کردیم»: روایت عروس داعش از زندگی تروریستی در سوریه+ تصاویر


«علف خوردیم و در جهنم زندگی کردیم»: روایت عروس داعش از زندگی تروریستی در سوریه+ تصاویر

شفقنا- «هدی مثنی»زن آمریکایی عضو گروه تروریستی داعش که در رسانه ها با لقب «عروس داعش» شناخته می شود، اخیرا در مستندی جدید به روایت شرایط زندگی خود در بین ترورریست ها در مناطق تحت کنترل داعش در سوریه پرداخته است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسکای نیوز، هدی 25 ساله در سال 2014 میلادی به گروه […]

«علف خوردیم و در جهنم زندگی کردیم»: روایت عروس داعش از زندگی تروریستی در سوریه+ تصاویر«علف خوردیم و در جهنم زندگی کردیم»: روایت عروس داعش از زندگی تروریستی در سوریه+ تصاویر

شفقنا- «هدی مثنی»زن آمریکایی عضو گروه تروریستی داعش که در رسانه ها با لقب «عروس داعش» شناخته می شود، اخیرا در مستندی جدید به روایت شرایط زندگی خود در بین ترورریست ها در مناطق تحت کنترل داعش در سوریه پرداخته است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسکای نیوز، هدی ۲۵ ساله در سال ۲۰۱۴ میلادی به گروه تروریستی داعش پیوست و در آنجا به تروریست ها در امر دعوت به خشونت علیه آمریکایی ها کمک کرد.

در فوریه ۲۰۱۹ میلادی، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که دستور داده است مانع بازگشت هدی به آمریکا شوند با این حال وکیل وی تاکید کرد که او یک شهروند آمریکایی است.

در آن زمان مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا نیز از مخالفت کشورش برای بازگشت هدی به آمریکا خبر داد.

«علف خوردیم و در جهنم زندگی کردیم»: روایت عروس داعش از زندگی تروریستی در سوریه+ تصاویر«علف خوردیم و در جهنم زندگی کردیم»: روایت عروس داعش از زندگی تروریستی در سوریه+ تصاویرهدی مثنی عروس آمریکایی داعش

هدی اخیرا در یک فیلم مستند با عنوان «بازگشت: زندگی پس از داعش» ظاهر شده است. او در این مستند شرایط زندگی خود در سوریه و اقدامات داعش در این کشور را بازگو می کند.

وی در این فیلم با اشاره به اینکه داعش او و پسر دوساله اش را وادار کرد تا شام علف بخورند، خلافت ادعایی داعش را جهنمی روی زمین توصیف کرد.

به گفته هدی، حضورش بین دیگران ممنوع بود و او نمی توانست با کسی در ارتباط باشد و حتی یک بار نیز به دلیل پوشیدن کفش نایک زیر لباسهایش تنبیه شده بود.

«علف خوردیم و در جهنم زندگی کردیم»: روایت عروس داعش از زندگی تروریستی در سوریه+ تصاویر«علف خوردیم و در جهنم زندگی کردیم»: روایت عروس داعش از زندگی تروریستی در سوریه+ تصاویرهدی ۲۵ ساله در سال ۲۰۱۴ میلادی به گروه تروریستی داعش پیوست

این زن عضو گروه تروریستی داعش در ادامه این مستند چگونگی فرارش از دست داعش و انتقالش به اردوگاه روج را شرح داد و گفت: با وجود مواد منفجره ای که در مسیرها و جاده ها جاسازی کرده بودند، برای نجات فرزندم فرار کردم. از کرده خود احساس پشیمانی می کنم و آرزو می کنم کاش می توانستم این مرحله را از زندگی ام پاک کنم.

وی یادآور شد که با سه افراطی در سوریه ازدواج کر که یکی پس از دیگری در جریان درگیری ها در این کشور به هلاکت رسیدند.

«علف خوردیم و در جهنم زندگی کردیم»: روایت عروس داعش از زندگی تروریستی در سوریه+ تصاویر«علف خوردیم و در جهنم زندگی کردیم»: روایت عروس داعش از زندگی تروریستی در سوریه+ تصاویردر فوریه ۲۰۱۹ میلادی، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که دستور داده است مانع بازگشت هدی به آمریکا شوند

هدی که از ساکنان ایالت آلابامای آمریکاست، هنگام پیوستن به گروه تروریستی داعش، یک دانشجوی بیست ساله بود و والدین خود را به قصد شرکت در یک اردوی دانشجویی فریب داد و به صورت قاچاقی به سوریه رفت.

وی پس از نابودی کامل گروه تروریستی داعش در سوریه در ژانویه ۲۰۱۹ میلادی به نیروهای سوریه دموکراتیک که از حمایت آمریکا برخودارند، تحویل داده شد.

خبر را در اسکای نیوز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...