پسر برد پیت علیه او شهادت داد


Maddox Jolie-Pitt، پسر بزرگ برد بیت و آنجلیناجولی، در کشمکش قضائی طولانی حضانت، علیه پدرش شهادت داد.

به گزارش سایت طلا،Maddox بعنوان یک فرد بالغ، حرف های جالبی در مورد پدرش بیان نکرده است. او از فامیلی پدرش در اسناد غیررسمی استفاده نمی کند و بجایش جولی، فامیلی مادرش، را به کار می برد. او خواستار تغییر رسمی فامیلی خودش به جولی است اما آنجلینا گفته از این کار حمایت نمی کند.

جولی 45 ساله روز جمعه 12 مارچ اسناد جدیدی را به دادگاه ارائه داده که بردپیت 57 ساله را به خشونت خانگی متهم میکند. اسناد نشان می دهد این هنر پیشه زن و 6 فرزندش Maddox 19 ساله، Pax 17 ساله، Zahara 16 ساله ، Shiloh 14 ساله و دوقلوهایش Knox و Vivienne 12 ساله قصد دارند برای تعیین سرپرستی شان علیه ستاره فیلم روزی روزگاری در هالیوود شهادت دهند.

پسر برد پیت علیه او شهادت داد

طبق اخبار، پس از متهم شدن برد پیت به خشونت علیه فرزندانش، سازمان خدمات خانواده و فرزندان لوس انجلس پس از انجام تحقیقات، از او رفع اتهام کرد. این سازمان با برد پیت، انجلینا و 6 فرزندشان درمورد واقعه ای که در هواپیمای شخصی شان رخ داد مصاحبه کرد و پس از مدت کوتاهی او را از ارتکاب هرگونه جرمی تبرئه کرد. هرچند برای احتیاط پرونده بسته نشد و در طول 2 سال تحقیق و بررسی هیچ موردی خلاف قانون گزارش نشد.

پسر برد پیت علیه او شهادت داد

در طول 4 سال و نیم گذشته، انجلینا با وکلای مختلفی، از تحریک فرزندانش برای ضربه زدن به برد و محکوم کردن او استفاده کرده است که هیچ یک به سرانجام نرسیده اند.

بعد از 2 سال زندگی مشترک، برد و انجلینا در سپتامبر 2016 ازهم جدا شدند. طبق اخبار، برد و Maddox همچنان یکدیگر را ملاقات نمی کنند و بعضی منابع مدعی اند برد با Pax هم ارتباطی ندارد.

در اکتبر 2019 برد پیت جدایی او از پسرش Maddox را ضرر عظیمی توصیف کرد که به او وارد شده ولی فرزندش به این حرف واکنشی نشان نداد.

سایر خبر های مفید در 5 ساعت گذشته

پنتاگون: همین امشب برای جنگ با کره‌شمالی آماده‌ایم | 0.7 هزار سقوط دوباره قیمت طلا، آیا روند افزایشی طلا به پایان رسید؟+تحلیل تکنیکال | 10.0 هزار افزایش قیمت دلار در آستانه ورود به سال جدید | 2.9 هزار قیمت امروز طلا، سکه و دلار، افزایش قیمت سکه و طلا در آخرین روز سال | 4.5 هزار برف و باران هدیه سامانه بارشی برای ۱۹ استان | 0.6 هزار مهران مدیری داور «عصر جدید» می‌شود؟ | 9.2 هزار وصیت علی انصاریان از زبان مادرش | 1.3 هزار روحانی پاسخ نامه امیر قطر را داد | 0.6 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا