فال سال 1400 برای متولدین شهریور


فال و طالع بینی سال 1400 هجری شمسی فال سال 1400 برای متولدین شهریور (سال گاو ) فال سال 1400 برای متولدین شهریور متولدین این نماد فکری-عقلانی منطقه البروج ممکن است تحت تأثیر قوانین سیاره عطارد، انتقادی ولی اهل عمل باشند. در اصل شما اشخاص بی ریایی هستید که هر کاری برای دیگران انجام می … نوشته فال سال 1400 برای متولدین شهریور اولین بار در پورتال...

فال و طالع بینی سال ۱۴۰۰ هجری شمسی

فال سال 1400 برای متولدین شهریور

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین شهریور (سال گاو )

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین شهریور

متولدین این نماد فکری-عقلانی منطقه البروج ممکن است تحت تأثیر قوانین سیاره عطارد، انتقادی ولی اهل عمل باشند. در اصل شما اشخاص بی ریایی هستید
که هر کاری برای دیگران انجام می دهید. سال گذشته برای شما خیلی خوب نبود ولی امسال بالأخره پاداش مورد نظرتان را دریافت می کنید. طالع بینی امسال در مورد برج سنبله می گوید، نیمه دوم سال پس از پیروزی بر رکود ممکن الوقوع، مثبت باقی خواهد ماند.

در آغاز سال شما در هر چیزی سر آمد خواهید شد، به افراد و مسیر شغلی توجه کنید و در هیچ کجا عجله نکنید. در ماه های فصل زمستان ممکن است سانحه ای در
جاده های یخی برایتان اتفاق بیفتد. با سلامتی تان بازی نکنید، به آرامی راه بروید. بهار فصل آرامی خواهد بود، از آن برای منظم کردن افکارتان استفاده کنید، بعداً معلوم می شود که گام مفیدی برایتان بوده است.

نزدیک نیمه امسال مشکلات شروع به تلنبار شدن می کنند. آنها را به تعویق نیندازید چون ممکن بعداً یکباره فوران کنند. در پاییز و زمستان مراقب اطرافیانتان باشید برخی در صدد از بین بردن شادی شما هستند.

فصل زمستان برای زندگی شغلی شما فرصت خوبی است، سنبله ای ها در کار به ویژه پس از اینکه اعتماد مافوقشان را جلب کردند، بسیار موفق خواهند بود.
مافوقتان وظایف مهمی بر عهده شما می گذارد و اگر شما بتوانید آنها را انجام دهید، مسلماً پاداش دریافت خواهید کرد. در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۰ باید بر پروژه ناتمام متمرکز شوید. به گذشته بیندیشید و از اشتباهات خود درس بگیرید. در تابستان مشکلات کاری را به تعویق نیندازید چون ممکن است روی هم انباشته شوند و دیگر نتوانید آنها را مدیریت کنید. اگر افرادی خواستند کار شما را خراب کنند به تنهایی با آنها مقابله کنید.

به خانواده و دوستانتان خصوصاً در فوریه اهمیت بدهید. آنها واقعاً به حمایت شما نیاز دارند. طالع بینی می گوید که فرصتی برای مراوده در ماه‌های فصل تابستان به وجود می آید. با افرادی جدیدی که کمی شوخ طبع هستند دیدار خواهید کرد. افرادی که دوباره شانس به آنها روی آورده است نباید از شراکت با این افراد به ویژه در پایان سال غافل شوند.
سال خوبی داشته باشید سالی پر از سلامتی و نشاط و پول و عشق فال سال۱۴۰۰ برای متولدین آذر و فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین اسفند را هم بخوانید

عقل تکرار را نمی پذیرد ، اما احساس آری
طبیعت نیز دوستدار تکرار است
طبیعت را ساخته اند از تکرار
تکرار بهار مبارک . . .

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین شهریور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 29 اسفند را بخوانید / فیلم