تنیس روی میز انتخابی المپیک| نیما با غلبه بر نوشاد به فینال رسید/ شکست تلخ شهسواری در نیمه نهایی


تنیس روی میز انتخابی المپیک| نیما با غلبه بر نوشاد به فینال رسید/ شکست تلخ شهسواری در نیمه نهایی

نیما عالمیان با غلبه بر نوشاد به دیدار فینال رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک توکیو در منطقه آسیای راه پیدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز دوم از رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک توکیو در منطقه آسیای میانه، بعدازظهر امروز جمعه 29 اسفندماه ادامه یافت و از ۴ نماینده ایران در این رقابتها تنها نیما عالمیان به فینال رسید و بقیه از گردونه رقابتها حذف شدند.

در گروه اول، نیما عالمیان در جدال با الموراد خولیکوف از ازبکستان 4 بر صفر و با نتایج 11 بر 2، 11 بر 8، 11 بر 8 و 11 بر 2 پیروز شد و پس از گراسینمکو از قزاقستان گام به نیمه‌نهایی گذاشت.
نوشاد عالمیان در گروه دوم مقابل عظمت ارگشوف از قرقیزستان 4 بر 2 به برتری رسید و به عنوان صدرنشین این گروه راهی نیمه‌نهایی شد.
نوشاد در این دیدار در ست‌های اول، دوم، چهارم و ششم با نتایج 11 بر 9، 11 بر 9، 11 بر 6 و 11 بر 6 به برتری رسید و در ست‌های سوم و پنجم 11 بر5 و 12 بر 10 مغلوب حریف خود شد.
در ادامه و در مرحله نیمه نهایی نیما عالمیان برابر نوشاد عالمیان قرار گرفت و با غلبه بر برادرش به یک قدمی صعود به المپیک رسید.
نیما در دیدار نیمه نهایی این رقابت ها با نتیجه ۴ بر یک و با نتایج (۱۱ بر ۶، ۶ بر ۱۱، ۱۲ بر ۱۰، ۱۳ بر ۱۱، ۱۳ بر ۱۱) نوشاد را شکست داد و راهی دیدار نهایی این رقابت ها شد.
نیما عالمیان فردا (شنبه) برای صعود به المپیک باید از سد گنجایف ازبکستانی بگذرد.
در بخش زنان و در ادامه روز دوم رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک توکیو در منطقه آسیای میانه، بعدازظهر امروز ندا شهسواری در گروه دوم ابتدا با نتیجه 4 بر 3 مغلوب مارخابو ماگدیوا از ازبکستان شد، اما با 3 امتیاز و به عنوان صدرنشین به نیمه‌نهایی صعود کرد.
شهسواری در نیمه نهایی به مصاف آناستازیا لاورووا از قزاقستان رفت و در یک بازی نفسگیر و نزدیک 4 بر 3 شکست خورد و ضمن ناکامی در صعود به فینال، شانس کسب سهمیه المپیک را نیز از دست داد و نتوانست سومین حضور در این بازی‌ها را تجربه کند.
این نتیجه در حالی رقم خورد که شهسواری 3 بر 1 پیش بود، اما مغلوب شد. بازی در ست هفتم نیز 10-10 بود، اما نماینده قزاقستان در نهایت 12 بر 10 پیروز شد.
امروز همچنین شیما صفایی در گروه اول 4 بر صفر برابر ریما گوفرانووا از ازبکستان باخت و با دو شکست پیاپی در رده آخر گروهش ایستاد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.
بدین ترتیب از ۴ نماینده اعزامی ایران به قطر تنها نیما عالمیان فرصت کسب سهمیه المپیک را خواهد داشت و فردا باید در فینال به میدان برود.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس