افتضاح جدید در فوتبال ایران ؛ 200 میلیون تومان برای 1 ساعت


افتضاح جدید در فوتبال ایران ؛ 200 میلیون تومان برای 1 ساعت

خبرهای عجیب و غریب در فوتبال ایران کم نیستند. به تازگی شنیده شده است یکی از اسطوره های فوتبال ایران برای حضور در یک برنامه تلویزیون اینترنتی، رقم سرسام آور 200 میلیون تومانی را آن هم برای مصاحبه 1 ساعته دریافت کرده است. نوشته افتضاح جدید در فوتبال ایران ؛ 200 میلیون تومان برای 1 ساعت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball...

افتضاح جدید در فوتبال ایران ؛ ۲۰۰ میلیون تومان برای ۱ ساعت

حضور یکی از اسطوره های سرشناس فوتبال ایران برای یک مصاحبه 1 ساعته در تلویزیون اینترنتی و دریافت 200 میلیون تومان
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۰:۰۰
افتضاح جدید در فوتبال ایران ؛ 200 میلیون تومان برای 1 ساعت

خبرهای عجیب و غریب در فوتبال ایران کم نیستند. به تازگی شنیده شده است یکی از اسطوره های فوتبال ایران برای حضور در یک برنامه تلویزیون اینترنتی، رقم سرسام آور ۲۰۰ میلیون تومانی را آن هم برای مصاحبه ۱ ساعته دریافت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، یکی از بازیکنان محبوب و سابق فوتبال ایران گفته می‌شود برای مصاحبه در شبکه نمایش خانگی رقم عجیبی دریافت کرده است.

اسطوره فوتبال در ماه های گذشته خیلی کم مصاحبه کرده و به طور کلی خیلی اهل مصاحبه نیست اما به هر حال به دعوت یک شبکه اینترنتی پاسخ مثبت داد و شنیده می‌شود در قبال دریافت ۲۰۰ میلیون تومان حاضر به انجام مصاحبه‌ ای حدود یک ساعتی شده است.

حالا باید دید این قبیل حرکات در رسانه‌ها باب می‌شود یا نه؟ اما به هر حال بسیاری از چهره‌های مطرح برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی و اینترنتی پول یا سکه دریافت می‌کنند.

شب عید هم رقابت برنامه‌های تلویزیونی و اینترنتی برای دعوت از مهمانان سرشناس افزایش پیدا کرده و همین مسئله باعث شده تا قیمت‌ها به شکل عجیبی بالا برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد