جانبازان قهرمانان واقعی و الگویی ارزنده برای مسوولان و مردم هستند


جانبازان قهرمانان واقعی و الگویی ارزنده برای مسوولان و مردم هستند

کرمانشاه-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از جانبازان به عنوان سرمایه های واقعی میهن اسلامی نام ‌برد و گفت: جانبازان با ایثار و فداکاری خود به قهرمانان واقعی و الگویی ارزنده برای مسوولان و مردم تبدیل شده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "هدایت حاتمی" جمعه شب در آستانه سال جدید، ضمن حضور در منزل چهار جانباز قطع نخاعی از نزدیک با آنها دیدار و گفت و گو کرد.

معاون استاندار کرمانشاه با جانبازان سرافراز سیاوش امامی، علی بهرامی کاکاوند، سید درویش حسینی و علی جمشیدی که در دوران دفاع مقدس و در دفاع از خاک وطن دچار مجروحیت قطع نخاعی شده بودند، دیدار کرد.

حاتمی در این دیدارها؛ جانبازان را سرمایه‌های واقعی میهن اسلامی خواند و گفت: قهرمانان اصلی و واقعی که می‌توانند الگویی ارزنده برای مسوولان و مردم در خصوص از جان‌گذشتگی و احساس مسئولیت باشند جانبازان هستند که سند زنده از خودگذشتگی، شجاعت و وطن‌دوستی می‌باشند.

وی افزود: هرگونه خدمت به جانبازان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در هر مقطع زمانی و در هر مسئولیتی باید جزو افتخارات مسئولان و دولتمردان قرار گیرد زیرا جانبازان الگوهای بزرگی برای جامعه و قهرمانانی بارز برای سرافرازی یک ملت هستند.

استان کرمانشاه حدود ۱۰ هزار شهید و نزدیک به ۲۰ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ۳۵۰ نفر آنها جانبازان بالای ۷۰ درصد هستند.

جانبازان قهرمانان واقعی و الگویی ارزنده برای مسوولان و مردم هستند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟