ساخت بیمارستان زیرکوه ردیف اعتباری مستقل گرفت


ساخت بیمارستان زیرکوه ردیف اعتباری مستقل گرفت

بیرجند - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت بیمارستان زیرکوه در لایحه بودجه سال آینده ردیف اعتباری مستقل گرفت.

سلمان اسحاقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اخذ مجوز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه از وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و کسب موافقت رییس و اعضای کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی، ردیف اعتباری مستقل با اعتبار ۱۲ میلیارد در لایحه بودجه سال آینده برای این پروژه مصوب و به دولت ابلاغ شد.

وی بیان کرد: سال آینده آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه را در شهر حاجی‌آباد شاهد خواهیم بود.

اسحاقی عنوان کرد: با وجود گذشت یک دهه از شهرستان شدن زیرکوه بیمارستان فعلی آن در واقع در مالکیت سازمان تأمین اجتماعی و در اجاره وزارت بهداشت است و ساخت بیمارستان جدید حق و خواست مردم زیرکوه است.

وی گفت: زیرکوه تنها شهرستان در خراسان جنوبی است که بیمارستان ملکی نداشته که با آغاز عملیات اجرایی بیمارستان شهرستان در سال آینده دغدغه چندین ساله مردم رفع خواهد شد.

بیمارستان ۳۲ تختخوابی کوثر زیرکوه در زمان زلزله سال ۱۳۷۶ راه‌اندازی شد و متعلق به تامین اجتماعی است که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است و در حال حاضر این بیمارستان با بخش‌های دیالیز، داخلی، اطفال و اورژانس به مردم خدمات ارائه می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تظاهرات شهرک‌نشینان به محل اقامت «بی‌بی» رسید