قدردانی استاندار خوزستان از دو زوج اهل غیزانیه به دلیل لغو جشن عروسی


قدردانی استاندار خوزستان از دو زوج اهل  غیزانیه  به دلیل لغو جشن عروسی

استاندار خوزستان با حضور در بخش غیزانیه اهواز از دو زوج ساکن در این بخش که برای پیشگیری از شیوع کرونا جشن ازدواج خود را لغو نموده بودند قدردانی کرد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در این دیدار که امروز به مناسبت حلول سال نو انجام شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و حلول سال نو گفت: معمولا شناسایی افراد مبتلا به کرونا امکان‌پذیر نیست مگر اینکه از فردی تست گرفته شده باشد و نتیجه آن مثبت باشد که آن فرد جداسازی و قرنطینه می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اما در بسیاری از مجالس افرادی که دور هم جمع می‌شوند، مشخص نیست که افراد مبتلا چه کسانی هستند و این افراد موجب ابتلای دیگران می‌شوند و می‌توانند در این مراسم به تعداد زیادی از افراد ویروس را منتقل کنند.

قدردانی استاندار خوزستان از دو زوج اهل "غیزانیه" به دلیل لغو جشن عروسی

سلیمانی‌دشتکی خاطرنشان کرد: یک جشن ازدواج که هدف آن جشن و شادی است پس از دو هفته می‌تواند موجب ابتلای صدها نفر و مرگ ده‌ها نفر شود و جشن ازدواج را به عزایی بزرگ تبدیل کند.

استاندار خوزستان ادامه داد: مراسم عزاداری هم با هدف همدردی و تسلی برگزار می‌شود اما در این مراسم انتقال ویروس موجب گرفتاری افراد زیاد و خدای نکرده درگذشت تعدادی از مبتلایان می‌شود که در پی این مراسم عزا و تجمع برگزارشده، مصیبت درگذشت افرادی که در آن مراسم آلوده شده‌اند، گسترش چندین برابری خواهد داشت.

سلیمانی‌دشتکی خطاب به این دو زوج اهل غیزانیه اهواز و خانواده‌های آن‌ها گفت: کاری که شما کردید کار بی‌نظیر و ارزشمند و با هدف حفظ سلامتی خانواده و بستگان و دوستان‌تان بوده است و امروز با حضور مسئولان خدمت شما هستیم تا از این کار نیکو قدردانی کنیم و امیدواریم این اقدام پسندیده شما، الگویی برای همگان اعم از بزرگان و جوانان شود تا زودتر این اپیدمی را مهار کنیم؛ در غیر این صورت سرایت بیماری از کنترل خارج می‌شود و بیمارستان‌ها جوابگو نخواهند بود.

قدردانی استاندار خوزستان از دو زوج اهل "غیزانیه" به دلیل لغو جشن عروسی

استاندار خوزستان افزود: کادر بهداشت و درمان هم به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند همچنین نیروهای بسیج و انتظامی که در طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیره ویروس تلاش می‌کنند که از همه آن‌ها صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

به گزارش ایسنا، اخیرا دو زوج در غیزانیه اهواز به نام‌های لیلا و حبیب خلفی و کوثر و هادی خلفی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا مراسم ازدواج خود را لغو کردند.

قدردانی استاندار خوزستان از دو زوج اهل "غیزانیه" به دلیل لغو جشن عروسی

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...