دستگیری نخستین سارق سال 1400


دستگیری نخستین سارق سال 1400

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: نخستین سارق توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ در سال 1400 دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت نخستین سارق توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ در سال ۱۴۰۰، در این رابطه اظهار کرد: حدود ساعت ۱۳:۱۰ امروز (۳۰ اسفند) یعنی دقایقی بعد از سال تحویل، عوامل گشت کلانتری ۱۳۵ آزادی حین گشت‌زنی در محدوده میدان آزادی به رفتار دو نفر مشکوک شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: عوامل کلانتری بعد از تحت نظر قرار دادن افراد مذکور متوجه شدند، آنها با عنوان مأمور قلابی قصد سرقت از شهروندانی را دارند که در میدان حوالی میدان آزادی تردد داشته و می‌خواهند از برج آزادی بازدید کنند.

وی تصریح کرد: پس از بازداشت یکی از این افراد و انتقال وی به کلانتری ۱۳۵ آزادی، مشخص شد دو دستگاه تلفن‌همراه نزد این فرد قرار دارد که با استعلام از سامانه همتا محرز شد تلفن‌های همراه مسروقه است و با بررسی دقیق‌تر مشخص شد دقایقی پیش از سال تحویل، متهمان نسبت به اخاذی از شهروندان و سرقت تلفن‌همراه آنها اقدام کردند.

این مقام انتظامی ضمن آرزوی سلامتی برای هموطنان و عرض شادباش و تبریک به مناسب فرارسیدن سال جدید، از شهروندان خواست به توصیه‌های پلیسی دقت داشته باشند تا در سال جدید شاهد وقوع سرقت‌های کمتری باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403