پیام تبریک مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت عید نوروز


پیام تبریک مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت عید نوروز

خبرگزاری آریا - مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت عید نوروز پیام تبریک صادر کرد.

پیام تبریک مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت عید نوروز
خبرگزاری آریا - مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت عید نوروز پیام تبریک صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
خداوند منان را سپاسگذاریم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال جدید دیگری را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسیر آینده بگذاریم.
فرارسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار، کردار و تصمیم های نو است و حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت همواره یادآور تحول به مراحل نیکوتر و برتر است.
افتخار دارم که درآستانه فرا رسیدن عید نوروز ،شمیم رویش شوق انگیزهستی وآغاز بهار طبیعت تبریک و تهنیت صمیمانه خود را به تمامی همکاران و خانواده های ایشان، تامین کنندگان و مشتریان گرانقدر تقدیم نموده و در پرتو الطاف بیکران خداوندی سلامتی و بهروزی و عزت و کامیابی را برای یکایک شما عزیزان آرزو نمایم در سال گذشته به یاری خداوند متعال و با همت کلیه کارکنان صدیق و زحمتکش و گرانقدر مجتمع پتروشیمی پارس و همچنین زحمات و خدمات بی‌بدیل مدیران قبلی این شرکت شاهد دستاوردهای قابل توجهی در صنعت عظیم پتروشیمی بوده ایم این مهم بدون تلاش و همت وعزم عالی شما عزیزان محقق نمی گردید.
اینجانب ضمن تقدیر از تلاش‌های یکایک شما همکاران عزیز، سرمایه های اصلی شرکت و نقش موثر و قابل تحسین خانواده های شما تمام موفقیت های گرانبهای شرکت را در سال گذشته مرهون تلاش و زحمات شما در خانواده ی بزرگ پتروشیمی‌پارس دانسته و امیدوارم سال جدید این کوشش ها در راستای دستیابی به چشم‌انداز، حفظ و ارتقاء جایگاه برتر شرکت، ارتقاء کیفیت و افزایش رضایتمندی ذینفعان مجددا ادامه یابد.
شرکت پتروشیمی پارس سال 99 را در حالی پشت سر گذاشت، که با وجود همه سختی ها ، تنگناها وتحریم ها توانست با شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و با در اختیار داشتن سرمایه های عظیم بالاخص بهره مندی از نیروهای انسانی کارآمد و مجرب این شرکت را به یکی از نمادهای استقلال و خودباوری و سرآمد کشور مبدل و با تکیه بر توان متخصصان داخلی و بومی سازی این صنعت عظیم به عنوان بازوی توانمند صنعت نفت در تحقق برنامه های این صنعت و در راستای اهداف و چشم انداز خود گام بردارد.
امیدواریم که سال جدید برای کارکنان و خانواده های شرکت پتروشیمی پارس همچنین کادرزحمتکش درمان و مردم ایران اسلامی سالی بدون بیماری پر از خیر، برکت، نیکی و موفقیت باشد و بتوانیم با همراهی و همکاری شما قدم های بزرگتر و مفیدتری برای کشور و مردم شریف ایران اسلامی برداریم.
مسعود حسنی
مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل